ورزشی

2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...

بختیاری‌زاده: ما هم دوست داریم در بنیاد دیزل بازی کنیم!/چرا باید با اسلحه مقابل هتل ما بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: حضور چهره‌های جوان در نشست امروز بی دلیل نیست چراکه هفته سی‌ام به عنوان هفته جوان نامیده شده است. پیشکسوتان می‌دانند در مسابقات لیگ قدس و ... بارها به آذربایجان آمدم. علاقه زیادی به مردم این شهر دارم. هفته قبل مردم آذربایجان را با خودم هم درد دیدم. هر چه فریاد زدم کسی توجه نکرد. تنها جایی که می‌توانست صدای ما را به مردم برساند برنامه استاد عادل نود بود که اجازه نداد. به گسترش اجازه ندادند در یادگار امام بازی کند. حالا که اینطور است ما هم دوست داریم در بنیاد دیزل بازی کنیم. مردم آذربایجان ولایت مداری زیادی دارند و پایخت شیعه هستند.

وی افزود: در بدو ورود انتظار نداشتم مامور با اسلحه منتظر ما باشد. سعید سعادت نامی با اسلحه مقابل هتل حاضر شد و از من خواست پائین بروم تا با او صحبت کنم! به او گفتم بیا بالا باهم صحبت کنیم ولی فریاد می‌زد و می‌گفت پائین بیا.

بختیاری زاده تأکید کرد: تا نفهمم چه شده بازی نمی‌کنم. چرا باید با اسلحه مقابل هتل ما بیایند. فردا شانسی نداریم. تیم ما جوان است. مامور با اسلحه مقابل در ایستاده است. او فریاد می‌زد که پائین بیایم. فردا بازی نمی‌کنیم تا دلیل این اتفاقی که افتاد مشخص شود.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: شرمنده مردم خوزستان هستم. برخی رسانه‌ها مغرضانه علیه ما مطلب نوشتند. رسانه‌ها را دوست دارم و با آنها ارتباط بسیار خوبی دارم. همیشه سعی کردم در کنار اصحاب رسانه باشم. برخی می‌نویسند بیستمین باخت سیاوش به دست آمد. این درست نیست چراکه 10 هفته مربی تیم دیگری بود. وقتی رفتم بالاتر از نفت و فولاد بودم اما وقتی برگشتم دیگر توان رسیدن به این تیم‌ها نبود. با سیاست گذاری درست به دنبال جذب جوان‌ها رفتیم تا آینده فوتبال استان را بسازند. این جوانان امروز بارور شدند و فوتبال را به خوبی ارائه می‌دهند. این جوانان باید در لیگ جوانان بازی کنند اما ما خودمان را فدا کردیم تا به خیلی‌ها ثابت کنیم فوتبال خوزستان زنده است. کارشناسان پایتخت نشین در ابتدای فصل می‌گفتند سه تیم برای خوزستان زیاد است. این مطلب را مطمئن باشید در مورد تبریز هم می‌گویند. انشاءالله فردا استقلال خوزستان پرچم لیگ را به احتزار در می‌آورد امیدوارم نفت آبادان به لیگ برتر بیاید. خوزستان پر از استعداد است. در ابتدای فصل 8 روز وقت داشتم و اگر زمانم بیشتر بود 50 بازیکن جدید را به تیم اضافه می‌کردم.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه چه کسی مقابل هتل استقلال اهواز آمده بود و با اسلحه خواهان صحبت شده است، عنوان کرد: این مسئله به فوتبال مربوط نیست. حق ما است که برای ترددمان در تبریز اتوبوس بگیریم. یک اتوبوس با مامور سمت ما آمد و گفت چرا از ما استفاده نمی‌کنید. گفتم دوست داریم اتوبوس و هتلی با امکانات کمتر استفاده کنیم و این به خودمان مربوط است.بعد از نشست هم این مسئله را پیگیری خواهم کرد. این فرد برخورد بدی با من کرد. این مسئله را هم بیان نکنید ولی گفتم مثل اینکه تبعات بازی با پرسپولیس همچنان ما را رها نمی‌کند دیگر این مسئله را رها کنید. این گروهبان سعادت بگوید ما به چه کسی قول دادیم و به چه کسی چک دادیم؟اگر شما شاکی هستید بروید شکایت کنید؟‌آنها به دنبال تیم آمده بودند ما از هواپیما با اتوبوس به هتل آمدیم و سپس با اسلحه خواهان صحبت با ما شدند. اکنون هم چون نشست بود ما را رها کردند. یک مبلغ پولی اتوبوس می‌خواست تا ما را رها کنند. مامور هم مصر کنارش بود و می‌گفت این پول را به او بدهید. این فرد می‌گفت اتوبوس VIP من را بگیرید. آقای محترم ما اتوبوس وی‌‌آی‌پی نمی‌خواهیم اصلا دوست داریم با اتوبوس شرکت واحد به نشست بیاییم یا اینکه پشت وانت بنشینیم.

وی افزود: عادل کلاه‌کج فردا با هواپیما مستقیم به تبریز می‌آید. ویسی در مصاحبه‌ای که داشت به نکته‌ای به زیبایی اشاره کرد. او اعلام کرد که تیمش هفته‌های طولانی صدرنشین بود اما یک عکس سه در چهار از آنها چاپ نشد. این حرف دل من است. گفتیم بعد از سال‌ها به لیگ برتر می‌رویم و یک عکس سه در چهار از ما می‌زنند اما خبری نشد. در این چند روز جای همه شما حرص خوردم و بارها تا مرز سکته پیش رفتم. دختربرانکو ، خانم برانکو، خاله برانکو و عمه برانکو تیتر نشریات ورزشی ما بوده‌اند. در صفحات رنگی مصاحبه‌های بلند انجام دادند ملت ایران تاریخ 10 هزار ساله دارد. غرور ما واقعی است ما فرهنگ و ادب و دین داریم چرا با دیدن یک خارجی همه چی خود را می‌دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: برانکو یک مربی خارجی است و پولش را دریافت کرده است. او وظیفه دارد تلاش کند. حالا دختر و خانمش آمده‌اند و عکس تمام صفحه رنگی از آنها می‌زنند. ما مهمان نوازیم و قدمشان روی چشم اما یک عکس سه در چهار از ویسی نزدید. تیتر تمام نشریات ما خانم و دختر برانکو شده‌اند.

بختیاری‌زاده در ادامه یاد آور شد: پنج برادر بودیم که در همه رده‌های ورزشی بازی کردیم. مادر پیر ما دوست داشت در یک بازی دو دقیقه به ورزشگاه بیاید ورزشگاه تا یک دقیقه بازی ببیند نگذاشتند اما اکنون همه عالم در تهران بسیج شدند تا فردا عمه، خاله، دختر و خواهر برانکو به ورزشگاه بیایند تا در جشن قهرمانی شرکت کنند. آنوقت ویسی  هم در آرزوی چاپ یک عکس سه در چهار است. به من گفتند آنقدر حرص نخور عکس تو را در روزنامه زده‌اند رفتم دیدم در بخش انحصار وراثت و آگهی تسلیت مرده‌ها عکس بنده را زده‌اند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد سقوط تیم تصریح کرد: مدیریت باشگاه به مالک تیم ارتباط دارد. اولین شرط من این است که برای ادامه کار داشتن امکانات مالی است. فوتبال حرفه‌ای یعنی هزینه کردن. امیدوارم مالک باشگاه شرایط بهتری پیدا کند. فکر کنم او یا افسرده شود یا زخم معده بگیرد.

وی افزود: هفته گذشته ایران تراکتورسازی را دید. ایران یکبار دید ولی ما بارها دیدیم. امیر قلعه‌نویی از افتخارات نسل ما و پر افتخار ترین مربی است از اینکه او شرافت را نشان داد لذت بردم. فردا همه تلاشم را می‌کنم تا نتیجه بگیریم. باید شرافتمان را در مسابقه بگذاریم و بازی خوبی انجام دهیم. البته اگر بازی انجام شود چراکه باید بفهمم این مامور برای چه با اسلحه مقابل هتل آمد و ما را مورد بازخواست قرار داد.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه آیا این فرد برای فرودگاه بود، تصریح کرد: خیر برای فرودگاه نبود. اکنون کاری انجام می‌دهیم. اجازه می‌دهم سلطانی سرپرست تیم به بازداشت برود. آنوقت وقتی یگان ویژه سراغ سرپرست تیم را از ما گرفت می‌گوییم او بازداشت است. آنوقت تکلیف مشخص می‌شود. اگر این اتفاق بیوفتد توهین به هواداران و تیم استقلال اهواز است. آنوقت به ما بگویند که به زمین برویم و بازی کنیم.