علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تجمع مردم و دانشجویان در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، جمع زیادی از مردم و دانشجویان تهران در اعتراض به اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود، عصر امروز در میدان فلسطین تهران و در مقابل مسجد امام صادق (ع) تجمع کردند.

بنابر این گزارش، تجمع کنندگان در حالی که پرچم های «هیهات منا الذله» و پلاکاردهایی از عکس شیخ نمر در دست داشتند، شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خائن» سر می دادند.

همچنین معترضین به اعدام شیخ نمر پلاکاردهایی با شعارهای «آل سعود خبیث»، «انتقام سخت خدا در راه است» در دست داشتند.

گفتنی است در این مراسم سید مهدی حسینی مداحی و حجت الاسلام احمد پناهیان مسئول نوجوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام سخنرانی کرد.

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود این تجمع مقابل سفارت عربستان برگزار شود اما به دلیل لغو مجوز برای برپایی تجمع، محل برگزاری این تجمع اعتراضی به میدان فلسطین منتقل شد.

رفتارهای آل‌سعود به دلیل مخالفت با بیداری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین حجت‌الاسلام احمد پناهیان مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام عصر امروز در تجمع دانشجویان و مردم تهران در اعتراض به اعدام شیخ نمر توسط آل‌‌سعود که در میدان فلسطین تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: حرکت هوشمندانه و بصیر شما امت حزب‌الله به ویژه خانواده شهدا و بسیجیان قانونمدار، نمود پژواک حرکت‌های شهید آیت‌الله شیخ نمر و زکزاکی است.

وی افزود: عربستان سعودی از شدت حقارت و ذلت، فاجعه عظیم منا را آفرید و هفت هزار و 400 قربانی از حجاج بیت‌الله حرام گرفت.

پناهیان با بیان اینکه برخی از مسئولان ما با موضع صدر گفتند این حاصل بی‌تدبیری بود؛ در حالی که ما از دستگاه دیپلماسی و دولت می‌خواهیم ادبیات اسلامی در شأن ملت اسلامی و رهبر انقلاب داشته باشیم.

مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام تصریح کرد: آقای روحانی در پیام خود این حرکت را غیراسلامی و انسانی اعلام کرد؛ در حالی که خود ایشان مبلغ هستند و بعید می‌دانم درک نکرده باشند این حرکت تنها غیرانسانی و اسلامی باشد، بلکه جنایتی هولناک بود.

پناهیان ادامه داد: فاجعه منا و اعزام شیخ نمر به دستور سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل از سوی عربستان انجام شده است.

وی رفتارهای رژیم آل‌سعود را ناشی از مخالفت با حرکت بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: پس از بیداری اسلامی، ما هر روزه شاهد جنایت‌های این رژیم علیه حرکات اسلامی هستیم.

مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینکه درست است که ملت ما اهل تعامل، گفتگو و آرامش است، تصریح کرد: اما این به معنای تعامل و گفتگو با استکبار نیست.

پناهیان، خطاب به کارگزاران نظام و دستگاه دیپلماسی گفت: شما حق ندارید در رفتار، منش، ایده و فکر خود طوری عمل کنید که تائیدکننده ضدیت با استکبار نباشد. ضدیت با نظام سلطه در رفتار شما باید به روشنی نمایان باشد.

وی افزود: اگر امت اسلامی مشت محکمی بر دهان آل‌سعود در پی کشتار هفت هزار نفر در فاجعه منا زده بود، امروز این رژیم جرأت نمی‌کرد شیخ نمر و 46 نفر دیگر را اعدام کند.

مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید به سیاست‌بازان عالم اسلام هشدار بدهیم که درست است شما تاکنون غفلت کرده‌اید اما وقت آن است که بیدار شوید.


ویدیو مرتبط :
اعدام اعتراض / شیخ نمر