عجیب ترین شهربازی های جهان


عجیب ترین شهربازی های جهانباشگاه خبرنگاران/ درحالی که شاید پارک تفریحی "دیزنی لند" محبوب ترین شهربازی جهان باشد. در گوشه و کنار جهان نیز شهربازی های جالبی وجود دارد.

پارک دنیای فِراری:
این شهربازی که در "ابوظبی،" پایتخت امارات متحده عربی قرار دارد مرکز سریعترین تِرن هوایی جهان است.

پارک جمهوری کودکان:
این شهربازی همانند یک شهر است؛ اما تنها برای کودکان تهیه شده است. در این پارک کلیسا، بندر، فرودگاه، رستوران، هتل و بسیاری وسایل دیگر به چشم می خورد.

پارک تمساح ها:
این پارک در استرالیا قرار دارد. کسانی که به این پارک می روند درواقع به قفس مرگ وارد شده اند و پس از آن وارد آبهایی می شوند که در آن تمساح وجود دارد.

پارک اروپای کوچک:
این پارک در بلژیک قرار دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، در این پارک می توانید همه جاذبه های اروپا را در یک مکان و در مقیاس کوچک ببینید. هر ساله 350 هزار نفر از این پارک بازدید می کنند.

پارک قلمروی کوتوله ها:
این پارک در چین واقع شده است و حدود 100 کوتوله در آن کار می کنند. قد این افراد باید بین 2 تا 4 فوت (60 تا 120 سانتی متر) باشد. این کوتوله ها گردشگران را با آهنگ و رقص سرگرم می کنند.

پارک سرزمین بُن بُن:
این پارک در دانمارک واقع شده است. در این پارک می توان مجسمه هایی عجیب و غریب از حیوانات را در حال انجام کارهایی زشت و رکیک مشاهده کرد.

پارک تجربه سرزمین مقدس:
این پارک در فلوریدا قرار دارد. بیشتر جاذبه های این پارک نشاندهنده داستان های کتاب مقدس هستند.

پارک واندرلند کالکار:
یکی از نیروگاه های هسته ای آلمان به یک شهر بازی تبدیل شده است. در این پارک بیش از 40 بازی هیجان انگیز، رستوران و هتل وجود دارد.

پارک ایزگیونیمو دراما:
این پارک در لیتوانی قرار دارد. کسانی که قصد سفر به این پارک را داشته باشند باید همانند شهروندان شوروی لباس بپوشند و حتی سرود ملی شوروی را بیاموزند. در این پارک حتی پناهگاه های شوروی نیز به چشم می خورد.

پارک اکو آلبرتو:
در این پارک وسایل بازی هیجان انگیز دیده نمی شود. این پارک در مکزیک به بازدیدکنندگان امکان می دهد تجربه ای عجیب داشته باشند. درواقع افراد می توانند تجربه کنند که اگر غیرقانونی از مکزیک وارد آمریکا شوند، چه بلایی بر سرشان می آید.

پارک دیگرلند:
این پارک در انگلیس قرار دارد. در این پارک کودکان و نوجوانان می توانند سوار بر وسایل سنگین حفاری و ساخت و ساز شوند.






منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین شهربازی های جهان