قتل خریدار عتیقه با ضربات متعدد چاقو


روزنامه شرق: مردی جوان، زمانی‌که متوجه وعده دروغین فروش عتیقه‌جات شد و قصد فرار داشت با ضربات چاقو به قتل رسید.

ساعت ١٩ آخرین روز دی، خبر قتل مردی جوان و مجروح‌شدن برادر ٤٢ ساله‌اش از سوی مأموران کلانتری پاسداران به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

با توجه به اظهارات مأموران، بنابر جراحت مرد ٤٢ساله و انتقال وی به بیمارستان شهدای تجریش، سعید احمدبیگی؛ بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران در بیمارستان حاضر شد که مرد مجروح در اظهاراتش به بازپرس گفت: برادرم، محمود، در کار عتیقه‌جات بود، چندی پیش یکی از دوستان من مدعی شد که سکه قدیمی دارد و می‌خواهد این سکه‌ها را به برادرم بفروشد، زمانی‌که من موضوع را با محمود در میان گذاشتم، برادر ٤٤ساله‌ام گفت که به حرف‌های دوستم اطمینان ندارد و این حرف‌ها بوی کلاهبرداری می‌دهد. به‌همین‌دلیل به دوستم گفتم محمود قصد معامله ندارد؛ اما دوستم برای اطمینان به من چند سکه طلای قدیمی اصل داد.

مرد جوان اظهاراتش را به بازپرس، این‌گونه ادامه داد: زمانی‌که سکه‌ها را به برادرم نشان دادم، محمود اصل‌بودن آنها را تأیید کرد و بعد از این ماجرا، ما قرار خرید سکه‌ها را با دوستم در ساختمان نوسازی در منطقه پاسداران گذاشتیم، ساعاتی پیش در محل قرار حاضر شدیم، دوست من نیز با یک مرد دیگر در آن ساختمان حضور داشت، ما در اتاقی منتظر بودیم که دوستم به من گفت طلاها برای نفر دیگری است و باید منتظر بمانیم؛ اما ناگهان پنج مرد داخل اتاق شدند و با چوب بر سر من زدند، برادرم نیز که با کیف پول قصد فرار داشت از سوی این افراد مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت، آنها با چوب ضربه‌ای به پشت‌سر محمود زدند و با هفت یا هشت ضربه چاقو محمود را ازپای درآوردند.

مرد مجروح، درباره اتفاقات بعد از این درگیری به بازپرس گفت: این افراد بعد از چاقوزدن به برادرم دستانم را بستند و با برداشتن کیف پولی که محتوی ١٢٠ ‌میلیون تومان بود، از آنجا گریختند. من بی‌حال شده بودم و زمانی‌که به‌هوش آمدم، توانستم دستانم را باز کنم و با رفتن به تراس اهالی محله را باخبر کردم. با اظهارات مرد جوان، سعید احمدبیگی، بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران، دستور شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده و همچنین انتقال جسد مرد مقتول به پزشکی قانونی را صادر کرد.


ویدیو مرتبط :
قتل با ضربات چاقو