سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشخصات فنی تلفن HP فالکون فاش شد؛ پردازنده‌ اسنپدراگون 820 به همراه سیستم‌عامل ویندوز 10


مشخصات فنی تلفن HP فالکون فاش شد؛ پردازنده‌ اسنپدراگون 820 به همراه سیستم‌عامل ویندوز 10

بنابر اطلاعات جدید ثبت شده در پایگاه داده‌ی اپلیکیشن GFXBench به نظر می‌رسد اچ‌پی در حال کار بر روی گوشی ویندوزی جدیدی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است. البته این اولین باری است که خبر تولید گوشی ویندوزی توسط اچ‌پی منتشر می‌شود و باید منتظر روزهای آینده ماند تا در مورد صحت آن قضاوت کرد.

زومیت/ بنابر اطلاعات جدید ثبت شده در پایگاه داده‌ی اپلیکیشن GFXBench به نظر می‌رسد اچ‌پی در حال کار بر روی گوشی ویندوزی جدیدی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است. البته این اولین باری است که خبر تولید گوشی ویندوزی توسط اچ‌پی منتشر می‌شود و باید منتظر روزهای آینده ماند تا در مورد صحت آن قضاوت کرد.

گوشی جدیدی از اچ‌پی با نام اچ‌پی فالکون در پایگاه داده‌ی تست بنچمارک GFXBecnh به ثبت رسیده است که مشخصات آن خبر از گوشی پرچمدار دارای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ می‌دهند.

بنابر اطلاعات ثبت شده، فالکون اچ‌پی دارای صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. به علاوه این فبلت قدرتمند دارای دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین خودعکس (سلفی) ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود.

هر چند اچ‌پی تبلت‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز تولید و به بازار عرضه می‌کند، اما تا به امروز گوشی مجهز به این سیستم‌عامل را روانه‌ی بازار نکرده است. بعد از معرفی فبلت‌های اندرویدی از سری Slate Voicepad در سال ۲۰۱۴ به نظر می‌رسید اچ‌پی علاقه‌ی خود به بازار گوشی‌های هوشمند را از دست داده است.

ماه گذشته اچ‌پی اعلام کرد که کمپانی خود را به دو بخش تقسیم خواهد کرد. اچ‌پی انترپرایز بخشی خواهد بود که سرویس‌های نرم‌افزاری و کسب و کار را ارائه داده و HP Inc نیز مسئول بخش کسب و کار پرینتر و کامپیوتر این شرکت خواهد بود.

خبر بازگشت اچ‌پی به بازار گوشی‌های هوشمند آن‌ هم با گوشی هوشمند دارای سیستم‌عامل ویندوز کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما معرفی ویژگی Continuum توسط مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ موبایل می‌تواند فرصت برای در دست گرفتن بازار گوشی‌های هوشمد سازمانی را در اختیار اچ‌پی قرار دهد.

البته برخی خبرگزاری‌ها نیز اعلام کرده‌اند ممکن است اچ‌پی فالکون پوششی برای گوشی آینده‌ی مایکروسافت یا حتی سرفیس فون باشد؛ اما این مورد نیز کمی دور از ذهن و غیرمنطقی است.

نظر شما در خصوص گوشی جدید اچ‌پی چیست؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تلفن جدید ایسر به همراه سیستم عامل ویندوز 10 موبایل