علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فدراسیون بوکس درجریان سفر ما به چین بود/ برای حاشیه سازان متاسفم


فروتن گل آرا ملی پوش بوکس که هم اکنون در چین در یک اردوی چند روزه حضور دارد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: واقعا متوجه این حواشی که برای ما ساخته اند نمی شوم. ما نایب رئیس فدراسیون بوکس و سرمربی تیم ملی را در جریان سفر خود به چین قرار دادیم. این سفر با هزینه شخصی خودمان و برای آمادگی بیشتر در شرایط مالی بد فدراسیون بود.

وی افزود: ما از اردوی تیم ملی مرخصی گرفتیم و فدراسیون هم در جریان سفرمان بود اما عده ای قصد دارند تا مسئولان فدراسون را علیه ما تحریک کنند. اینکه اعلام می کنند ما به سفر فرانسه آمده ایم کذب محض است. واقعا نمی دانم این اظهار نظرات با چه هدف و بهانه ای مطرح می شود.

گل آرا تاکید کرد: سالهای سال برای تیم ملی زحمت کشیده ام و افتخارم و دلخوشی ام پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده است اما حالا عده ای قصد دارند به خاطر هزینه ای که خودمان با هزار زحمت برای آمادگی بیشترمان صرف کرده ایم ما را به عنوان بوکسورهای غیر منضبط معرفی کنند. سالها بدون چشمداشت برای تیم ملی جنگیده ایم. اگر ما آماده شویم به نفع تیم ملی است و همه باید در این برهه زمانی دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی بوکس ایران برای المپیک سهمیه بگیرد و موفق شود.

وی خاطرنشان کرد: تنها حرفی که می توانم بزنم این است که برای برخی افراد واقعا متاسفم. آنهایی که بدون اطلاعات حرف می زنند و برای دیگران حاشیه درست می کنند. در طول دوران ورزشکاری ام همیشه جزو بی حاشیه ترین افراد بوده ام اما حالا قضیه به این کوچکی که آن هم با هماهنگی صورت گرفته بود را تا این حد بزرگ کرده اند. در بازگشت از سفرمان حتما پیش ناطق نوری رئیس فدراسیون خواهیم رفت و توضیحات را به وی می دهیم. وی زحمت زیادی برای بوکس ایران کشیده و منطقی است و مطمئنم که حاشیه سازان به مقاصدشان نمی رسند.


ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال