ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رجب‌زاده: حضور استیماچ انگیزه بازیکنان سپاهان را زیادتر کرده/ ذوب‌آهن همیشه از اشتباهات داوری سود نبرده است


مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دربی اصفهان در روز سه‌شنبه گفت: دربی‌های اصفهان همیشه حساسیت و جذابیت خودش را دارد و به خصوص اینکه این مسابقه در جام حذفی است و حساسیت آن دوچندان می‌شود. سپاهان کادر فنی‌اش را تغییر داده و تیم خلاقی است. ما هم برای این مسابقه آماده‌ایم. البته با توجه به فاصله کمی که بعد از بازی لیگ داشته‌ایم بیشتر تمرین ریکاوری کرده‌ایم. فکر می‌کنم بازی جذاب و قشنگی از کار دربیاید. سپاهان برای برد تلاش می‌کند ما هم می‌خواهیم فینالیست شویم.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد اینکه این تیم قهرمان فصل گذشته است، گفت: بله ما تجربه جام حذفی در فصل گذشته را داریم که توانستیم تا قهرمانی حذفی برویم. با این حال اگر چه تجربه خیلی کمک می‌کند اما نمی‌تواند تنها ضامن پیروزی باشد. به هر حال هر دو تیم برای برد تلاش می‌کنند و بازی سختی داریم.

رجب‌زاده در مورد شکست ذوب‌آهن مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ گفت: در آن بازی هم ما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. نمی‌خواهم ارزش برد سپاهان را زیر سؤال ببرم اما آنها فقط با یک شوت به ما گل زدند و پیروز شدند اما جام حذفی شرایطش فرق می‌کند. یک اشتباه می‌تواند باعث حذف یک تیم شود. امیدوارم ما کمتر اشتباه کنیم و از اشتباهات حریف بیشتر استفاده کنیم.

وی در مورد حضور استیماچ در سپاهان گفت: من شناخت زیادی از این مربی ندارم زیرا کارش را از نزدیک ندیده‌ام. قطعا وقتی سرمربی یک تیم عوض می‌شود بیشترین عاملی که به یک تیم تزریق می‌شود انگیزه است و بازیکنان می‌خواهند خودشان را به مربی جدید نشان دهند و از نظر انگیزشی تیم شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا می‌کند.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی که با جنجال‌های داوری همراه شد، گفت: ذوب‌آهن همیشه از اشتباهات داوری سود نبرده است.ما از اشتباهات داوری ضرر هم کرده‌ایم. قبل از بازی با پرسپولیس در جام حذفی 4 پنالتی ما گرفته نشد. به هر حال چون در لیگ و جام حذفی اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس شد فشار روانی زیادی روی داوران به  وجود آمد و بحث‌های زیادی در جامعه ورزشی مطرح شد اما این اتفاقات باعث می شود که داوران با ترس و لرز برای پرسپولیس و استقلال سوت بزنند و برای قضاوت این تیم‌ها استرس بیشتری پیدا کنند. وگرنه ذوب‌آهن در داوری هم سود نبرده است.

رجب‌زاده در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی با سپاهان گفت: من به هیچ عنوان بازی را پیش‌بینی نمی‌کنم اما می‌دانم بازیکنان ذوب‌آهن تمام تلاششان را می‌کنند تا پیروز شوند اما نتیجه دست خداوند است.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
اشتباهات داوری در بازی پتروشیمی بندر امام و ذوب آهن