ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدی: پول دادن به بازیکنان زمان‌بندی خاص خودش را دارد


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.09.04 - 13:59

عبدی: پول دادن به بازیکنان زمان‌بندی خاص خودش را دارد

تسنیم/ سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پرداخت به بازیکنان زمان‌بندی خاص خودش را دارد و قرار نیست هر بار که به باشگاه پول می‌آید فقط به بازیکنان تعلق بگیرد.
حسین عبدی در مورد اینکه شنیده می‌شود روز گذشته چهار میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده است، اظهار داشت: قرار بود که روز گذشته این اتفاق رخ دهد و این مبلغ به حساب باشگاه واریز شود.
وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس یک نهاد دولتی است و مسائل مالی در باشگاه هم ساز و کار خاص خودش را دارد. البته در این بین مشکلاتی هم به وجود می‌آید که برخی از مواقع در انجام امور تأخیر ایجاد می‌کند.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با واریز این مبلغ قرار است به بازیکنان هم پولی تعلق بگیرد، خاطرنشان کرد: پرداخت به بازیکنان زمان‌بندی خاص خودش را دارد و طبق آن زمان‌بندی و برنامه به بازیکنان پول می‌دهیم. قرار نیست هر بار که به باشگاه پول بیایید فقط به بازیکنان تعلق بگیرد، بالاخره باشگاه هم هزینه‌های جاری خودش را دارد، این‌طور نیست که با بازیکنی پیش از پایان فصل تسویه حساب صورت بگیرد.
عبدی در خصوص برگزاری اردوی پرسپولیس در کیش هم گفت: صحبت‌هایی در این خصوص صورت گرفته و باید برای نهایی شدن مسائلی مانند زمان‌بندی و بودجه هم رعایت شود.
وی درباره اینکه شنیده می‌شود بین مهرداد کفشگری و برانکو ایوانکوویچ اختلافاتی وجود دارد، عنوان کرد: من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم. اینها مواردی است که باید بین سرمربی و بازیکن برطرف شود و در نهایت سرپرست باشگاه تصمیم‌گیری کند.
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا نام او در نظرسنجی این هفته برنامه 90 که مربوط به انتخاب بهترین هافبک ذفاعی فوتبال ایران بعد از انقلاب بود وجود نداشت، اظهار داشت: حتماً روی انتخاب من نظری نداشتند. قرار نیست من یا شما این انتخاب‌ها را انجام بدهیم. مسلماً برای این انتخاب‌ها فاکتورهایی وجود داشته که من نداشتم، اما همین دوستان بعد از بازی پرسپولیس و النصر طوری حرف زدند که انگار من در آن تیم کاره‌ای نبودم. در مجموع فکر می‌کنم انتخاب باقری به عنوان بهترین هافبک دفاعی ایران، انتخاب خوبی بود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
رقص آقای اکبر عبدی در خونه خودش