ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ما بهترین تیم تاریخ ایران بودیم


ما بهترین تیم تاریخ ایران بودیمورزش 3/ غیبت یک ماهه ستاره جوان نفتی هادر ذهن همه تبدیل به یک علامت سوال شده بود که ارسلان مطهری با بازگشتش و گفت و گو با ما به آن پاسخ داد.
ارسلان دیروز مهمان حضوری ما بود، او ساده حرف زد و بی ریا، از مشکلاتش در نفت با ما صحبت کرد و در آخر هم به دربی یا همان مهم ترین بازی فصل رسید.
سرماخوردگی؛ دلیل دوری یک ماهه
راجع به غیبت یک‌ ماهه و‌دلیلش باید بگویم که من قبل از عید یک مریضی گرفتم و در واقع سرما خوردم و‌ همین باعث شد ۵ کیلو‌ وزن کم کنم و‌اینکه زمان زیادی یعنی حدود دو هفته طول کشید وزنم برگردد و در طول عید هم درگیر این بیماری بودم و از طرفی احساس کردم بخاطر مشکلات مالی باشگاه چندوقتی نباید باشم زیرا احساس می کردم اگر تمرین کنم موجب مصدومیت بچه ها می شوم به همین دلیل یک مقدار یعنی حدود ۷،۸ روز بیشتر استراحت کردم بعد از بهبود شرایطی که گفتم به تمرینات برگشتم ولی دلیل اصلی غیبتم همان بیماری بود و ‌مشکل خاصی وجود نداشت.
آقای منصوریان لطف می کند مرا ببخشد
من نمی توانم درمورد مسائل فنی نظر بدهم و‌دخالت کنم آقای منصوریان سرمربی تیم هست و حق دارد هر تصمیمی درمورد من بگیرد. من آمده ام به تیمم کمک کنم آقای منصوریان لطف می کند مرا ببخشد و در یک نوبت تمرین با هم صحبت کردیم که نتیجه خوبی داشت باید ببینیم در ادامه چه می شود.
روی غیرتمان نتیجه می گیریم
من هیچ قولی راجع به سهمیه گرفتن نفت نمی توانم بدهم .‌پیروزی هایی که اخیرا کسب کرده ایم در ابتدا بخاطر زحمت بچه ها و سپس کادر فنی بوده بچه های ما خیلی زحمت کشیدند و با مشکلاتی که وجود دارد جزو معدود تیم هایی هستیم که نتیجه گرفتیم باور کنید هیچ پولی در باشگاه وجود ندارد و اصلا نمی توانیم درمورد پول صحبت کنیم فقط بخاطر غیرت بچه هاست که داریم بازی می کنیم و موفق هم از زمین بیرون می آییم ، ما چه قولی می توانیم بدهیم وقتی هیچ پولی نیست؟فقط می توانیم روی غیرت بچه ها حساب کنیم و هیچ قولی هم نمی دهیم.
هیچ حرفی از پول نیست
فعلا هیچ حرفی از پول در باشگاه در میان نیامده و ما اصلا نمی دانیم طرف حسابمان چه کسی است هیچ قولی هم به ما داده نشده پارسال قول های زیادی به ما داده شد و ما از نیم فصل پارسال به بعد همینطور درگیر هستیم اما اوجش از چند وقت پیش شروع شد و من نمی دانم‌ مشکلات مالی‌چه زمانی قرار است درست بشود.
ما بهترین تیم تاریخ ایران بودیم
راجع به تیم‌ملی امید و‌حذف آن باو وجود اینکه مدتی است می گذرد باید بگویم یک تیم فوق العاده داشتیم و در بازیکنان روی نیمکت به اندازه بازیکنانی که در زمین بودند آن بار فنی دیده می شد ما اصلا به این فکر نمی کردیم که برویم سهمیه بگیریم ما به قهرمانی آن رقابت ها فکر می کردیم و اینکه اگر سهمیه گرفتیم و وارد المپیک شدیم با حریفانمان در المپیک چگونه بازی کنیم؟ یکسری مسائل باعث شد قهرمانی ما محقق نشود خیلی تلاش کردیم اما مسائل حاشیه ای که نمی شود الان بیان کرد باعث شد این تیم نتیجه نگیرد . شما اگر دقت کنید ما در هر پست دو، سه بازیکن خوب داشتیم تازه نشد یکسری بازیکنان ما را همراهی کنند و من فکر می کنم این تیم بهترین تیم ملی تاریخ ایران بود و باید از بازیکنان این تیم استفاده بشود در کل فکر می کنم خیلی حیف شد.
یک فوتبالیست نمی تواند فیلم نقد کند!
فکر می کنم یکی از بهترین دربی های چندسال اخیر را دیدم من فقط یک گله دارم و آن هم این است که یک فوتبالیست هیچ وقت نمی تواند درمورد سینما نظر دهد یا به برنامه های سینمایی برود و‌درمورد نقد فیلم یا بازیگر اظهار نظر کند بنابراین برنامه فوتبال برتر هم باید مهمان هایی را می آورد که فوتبالی و‌یا پیشکسوت استقلال و پرسپولیس هستند و می توانند راجع به فوتبال نظر بدهند و فکر می کنم هواداران استقلال و پرسپولیس حقشان بود که مشکل تیمشان چی است چرا تیمشان برده یا باخته قصد من اصلا بی احترامی به مهمانان فوتبال برتر نیست ولی آن ها نمی توانستند درمورد دربی که مهم ترین بازی فصلمان بود و هر تیمی می برد به صدر جدول می رود نظر دهند مهمانان خیلی بهتری کی توانستند به این برنامه دعوت کنند و این تنها نظر من نیست و اهالی فوتبال هم همین نظر را دارند ولی در کل بازی عالی ، پر موقعیت و پر گل بود و فکر می کنم هرکس بازی را دید لذت برد.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
همه جور تک چرخ دیده بودیم ولی با لودر ندیده بودیم