سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حسین دهباشی: خاطرات «محمود احمدی‌نژاد» و «رئیس دولت اصلاحات» منتشر می‌شود


حسین دهباشی: خاطرات «محمود احمدی‌نژاد» و «رئیس دولت اصلاحات» منتشر می‌شودتسنیم/ خاطرات محمود احمدی‌نژاد و رئیس دولت اصلاحات در حال جمع‌آوری است و منتشر می‌شود.

حسین دهباشی، تاریخ‌پژوه و مستندساز، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از نگارش تاریخ شفاهی جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: این پروژه مربوط به سران جمهوری اسلامی است؛ به این معنی که در این طرح به گفت‌وگو با سران سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با چهار تن از سران سه قوه وارد گفت‌وگو شده‌ایم و کار انجام مصاحبه در دست تهیه است. تاکنون گفت‌وگوها با رئیس دولت اصلاحات، اکبر هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی‌نژاد و آیت‌الله محمد یزدی آغاز شده است.

دهباشی یادآور شد: هنوز زمان دقیق اتمام گفت‌وگوها مشخص نیست، چرا که این موضوع به زمانی که مصاحبه‌شوندگان در اختیار ما قرار می‌دهند، بستگی دارد.

وی افزود: امیدوارم که کار نگارش کتاب‌ها تا پایان سال به اتمام برسد و در دوره بعدی نمایشگاه کتاب که در سال 96 برگزار می‌‌شود، به چاپ برسد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
ناگفته هایی از دولت احمدی نژاد-اصلاحات وتفکیک جنسیتی دانشگاه