سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس شرکت برق افغانستان معرفی شد/ تنها ۳۵ درصد افغانستانی‌ها برق دارند


به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «قدرت ‌الله دلاوری» رئیس جدید شرکت برق افغانستان «برشنا» همزمان با معرفی برای مدیریت این اداره، اعلام کرد: اکنون تنها 35 درصد مردم افغانستان برق دارند یعنی نزدیک به 15 سال تنها 29 درصد افغانستانی‌ها برق‌دار شده‌اند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های «عبدالرزاق صمدی» رئیس پیشین این شرکت، گفت: تنها 35 درصد مردم برق دارند در حالیکه همه نیازمند برق هستند و به همین دلیل برا اساس وظیفه، تلاش خواهم کرد تمام ساکنان کشور از این نعمت بهره‌مند شوند.

صمدی با بیان اینکه برق‌رسانی تنها وظیفه شرکت برق برشنا نیست، گفت: مسئولان این وزارتخانه از این به بعد به تک تک مردم پاسخگو خواهند بود.

با این حال، «عبدالستار مراد» وزیر اقتصاد افغانستان که برای معرفی رئیس جدید شرکت برق برشنا حضور داشت از عملکرد رئیس پیشین این شرکت قدردانی و تقدیر کرد.

وی عبدالرزاق صمدی، رئیس پیشین برشنا را عامل پیشرفت چشم‌گیر این شرکت دانست و گفت: تمام مسئولان باید متعهد و با پشت کار باشند در غیر این صورت پیشرفت کشور را نمی‌توانیم تضمین کنیم.

شرکت برق برشنا از سال 1387 به یک شرکت سهامی خاص تبدیل شده که مسئولیت برق‌رسانی به صورت تجاری به تمام افغانستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9F31RM


ویدیو مرتبط :
خطرات برق در محیط کار-ایمنی در برق-نحوه برق گرفتگی