سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مفتح به عنوان نماینده تویسرکان راهی مجلس شد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار تویسرکان درصد مشارکت شهرستان تویسرکان در انتخابات را ۶۳ درصد اعلام کرد و گفت: محمدمهدی مفتح به عنوان نماینده تویسرکان راهی بهارستان شد.

به گزارش انتخاب، حبیب مومیوند اظهار داشت: در این دوره از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 54 هزار و 436 رای در شهرستان تویسرکان به صندوق انداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم تویسرکان در این دوره از انتخابات 63 درصد مشارکت داشته‌اند افزود: محمدمهدی مفتح با 39 هزار و 623 رای توانست به عنوان نماینده مردم تویسرکان راهی مجلس شود.

فرماندار تویسرکان درباره انتخابات خبرگان نیز گفت: آیت‌الله موسوی با 31 هزار و 809 رای، آیت‌الله محمدی با 18 هزار و 403 رای، آیت‌اله رازینی با 15 هزار و 297 رای و حجت‌الاسلام شعبانی با 14 هزار و 368 رای به ترتیب آرا اول تا چهارم را در تویسرکان کسب کردند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه 98‌ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان داریم گفت: از این تعداد 26 شعبه در بخش قلقلرود، 72 شعبه در تویسرکان، سرکان و بخش مرکزی و 2 شعبه سیار نیز برای دریافت آرا مشخص شد.

وی با بیان اینکه 196 صندوق برای اخذ آرای مجلس خبرگان و نماینده مجلس شده فعال بود افزود: 2‌ هزار نفر در قالب کمیته‌های اجرائی، امنیت، نظارت، حمل و نقل، پشتیبانی، بازرسی و‌غیره در برگزاری انتخابات در شهرستان مشارکت دارند.

مومیوند بیان کرد: در این دوره برای همه عوامل از جمله عوامل فرماندار، بازرسان، اعضای شعب اخذ رأی و غیره آموزش لازم در نظر گرفته شده و عوامل 6 هزار و 400 نفرساعت آموزش دیدند.

وی از رقابت 9‌ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و افزود: در شهرستان تویسرکان 87 هزار و 581 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.


ویدیو مرتبط :
کنایه نماینده سلفی بگیر به اقدام نماینده ارومیه در مجلس در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی