سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هنیه: عدم تحویل دادن پیکرهای شهدا، جنایت جدید صهیونیست‌هاست


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» معاون ریاست دفتر سیاسی حماس چهارشنبه (دیروز) بر ادامه اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن پیکرهای شهدا تاکید کرد و آن را جنایتی جدید خواند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، هنیه در ادامه گفت: شهدا به خصوص بانوان شهید باعث افتخار ما هستند و آنها را فراموش نخواهیم کرد.

این در حالی است که خانواده‌های شهدایی که رژیم صهیونیستی پیکرهای آنها را تحویل نداده، دیروز در رام‌الله دست به تظاهرات گسترده زدند و اعلام کردند تا پیکرهای فرزندان خود را تحویل نگیرند، آرام نخواهند شد.

شهادت یک فلسطینی در قدس

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به شهر «قطنه» واقع در شمال غرب قدس به سمت «یحیی طه» تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای انتفاضه قدس (که از ماه اکتبر آغاز شده) تا کنون به 100 تن رسیده است که 22 نفر آنها کودک و 4 تن آنها زن هستند.

رژیم صهیونیستی پیکر 38 شهید انتفاضه قدس را نزد خود نگه داشته و آنها را تحویل نداده است.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/EN99FR


ویدیو مرتبط :
جنایت جدید صهیونیست ها