سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تفاهمنامه همکاری بین شورای شهر کرج و دانشگاه خوارزمی منعقد شد


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این تفاهمنامه که ظهر امروز در تالار شهیدان نژادفلاح کرج منعقد شد به امضای اساتید این دانشگاه و اعضای شورای اسلامی شهر کرج رسید.

استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص، امکانات و توانایی‌های دانشگاه خوارزمی در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی، مطالعاتی و مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از مفاد این تفاهمنامه است.

مشارکت در طراحی و اجرای سمینارها، برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی شهروندی، دوره‌های آموزشی تخصصی به منظور پیاده‌سازی طرح ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی، ارائه رهنمودها و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در بخش خدمات مشاوره‌ای، علمی و حقوقی از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

تکمیل و تجهیز اندیشکده‌های تخصصی و مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز مدیریت شهری، بهره‌گیری از ظرفیت‌های شورای اسلامی شهر کرج و مدیران شهرداری کرج در بخش فعالیت‌های دانشگاهی و ... از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

براساس این گزارش، در ابتدای هر سال برنامه کاری مدونی توسط کارگروه مشترک تدوین شده و پس از تصویب توسط بالاترین مقام طرفین به اجرا گذاشته خواهد شد.

اعتبار این تفاهمنامه نیز تا پایان سال 1404 هجری شمسی تعیین شده است.

انتهای پیام/2302/ز20


ویدیو مرتبط :
امضاء تفاهمنامه همکاری بین اتاق بازرگانی ایران و شورای