فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مردم انزلی در عزای امام هشتم شیعیان به سوگ نشستند


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، مردم انزلی همچون سایر نقاط کشور با مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در عزای پسر فاطمه(س) در مساجد و هیات های مذهبی به مداحی و سینه زنی پرداخته و بار دیگر ارادت خود را به خاندان پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت ابراز کردند.
امام جمعه انزلی در مراسم سوگواری با اشاره به اینکه مهمترین کار معصومین حفظ دین و شیعیان بود، اظهار کرد: شهادت امام رضا(ع)در ایران موجب شد که این کشور بعنوان قطب جهان تشیع در دنیا ماندگار شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با بیان اینکه امام رضا (ع)به عالم آل محمد(ص)معروف است، تصریح کرد: تثبیت پایگاه اهل تشیع در این کشور، از برنامه ریزی های امام هشتم در آن زمان بود که امروزه شاهد اثرات مثبت آن هستیم .
وی دین شناسی، تدبیر در امرار معاش و تحمل و صبر در برابر سختی ها را از ویژگی های یک مومن واقعی برشمرد و خاطرنشان کرد: حقیقت ایمان هیچ انسانی بدون این سه ویژگی کامل نمی شود.
در هیات عزاداری اصغریه مراسم عزاداری شهادت امام هشتم شیعیان با شکوه خاصی برگزار شد و حاضران در مجلس با نوحه خوانی (رضا غریب الغربا، رضا معین الضعفا، نور جمال مرتضی) ارادت خود را به این امام همام نشان دادند.
شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
6030/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
در سوگ اولین امام شیعیان