فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فراخوان شبکه هدهد برای جذب مجری/ برگزاری آزمون عملی از علاقه مندان


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، طرح فراخوان جذب مجری به پایان رسید و با استقبال گسترده ای از اقصی نقاط کشور روبه رو شد.

تمامی ثبت نام کنندگان و متقاضیان،اطلاعاتشان ثبت شد و با آنها جهت اعلام زمان تست (آزمون عملی) تماس گرفته خواهد شد.

با توجه به اینکه اکثر متقاضیان از استان های مختلف کشور هستند، آزمون عملی به صورت متمرکز و کلی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و یا چند شهر به صورت محل برگزاری آزمون به متقاضیان اعلام می شود و متقاضیان می توانند یکی از آن محل ها را با توجه به نزدیکی به محل سکونت انتخاب کنند.

با توجه به اینکه میانگین سنی متقاضیان این طرح 20 سال است، سعی شده زمان آزمون عملی تداخلی با برنامه امتحانات متقاضیان نداشته باشد.

همایش انتخاب آثار برتر و تقدیر از برگزیدگان طرح گزارشگران وعکاسان افتخاری شبکه هدهد،بزودی با حضور همه شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

ایمیل های [email protected]   و [email protected]   آماده پاسخگویی به سوالات است.

شبکه جهانی هدهد تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می کند. شبکه های هدهد توسط دفتر آیت الله سیستانی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/378KDI


ویدیو مرتبط :
برگزاری آزمون جذب نیرو در پایگاه های سلامت استان گلستان