نکات یک آرایش طلایی -آکا


1395/01/05

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

,[categoriy]

نکات یک آرایش طلایی -آکانکات یک آرایش طلایی -آکا

آکاایران: نکات یک آرایش طلایی

آکاایران: به گزارش آکاایران: آرایش طلایی (مقاله ای از جولیاردفورد)

 رنگ طلایی یکی از رنگهایی است که می توان با آن کارهای زیادی انجام داد چون با هر رنگ پوستی سازگار است و می توان در طول روز و شب از آن استفاده کرد. کمی رنگ طلایی درخشندگی مطلوبی را به صورت شما می دهد.

آیا همه افراد می توانند از رنگ طلایی برای پوست خود استفاده کنند؟

خانم جولیاردفورد مشاور امور زیبایی پاسخ مثبت به این سوال میدهد و می گوید فقط کافیست باشیوه های استفاده از این رنگ آشنا شوید.

اگر می خواهید از رنگ طلایی در چشمان خود استفاده کنید باید کمی برق لب طلایی نیز بر روی لبهای خود بمالید، اگر مقدار کمی هم روی گونه هایتان مشاهده شود هیچ کس نمیتواند از آرایش شما ایراد بگیرد. سایه های طلایی و براق به تنهایی و یا با خط چشمهای مشکی قیافه شما را جذاب و خواستنی می کند. توجه داشته باشید که در این نوع آرایش لب ها نباید بیش از اندازه پر رنگ شوند و استفاه از یک برق لب ملایم کفایت می کند.

استفاده از رنگهای طلایی بر روی چشم جلوه خاصی دارد. این چشمهای شماست که بیشترین تاثیر را بر روی فرد مقابل میگذارد. جولیا معتقد است که زمانیکه در حال صحبت کردن با کسی هستید آنها به چشمانتان نگاه می کنند و از این گذشته سایه چشم در طی مدت زمان طولانی از بین نمیرود و لازم نیست هر چند ساعت یکبار تجدید شود.

یکی از متدهای جدید آرایش پیشنهاد می کند که فقط مقدار کمی از رنگ طلایی استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است آنرا به زردی متمایل نکنید. به دنبال رنگهای طلایی گرم و یا طلایی مخلوط برنز بروید. چشمانتان هر رنگی باشد با رنگهای ذکر شده متناسب خواهند بود. هیچ گاه کل پلک خود را طلایی نکنید. در نزدیکی مژه ها از رنگ طلایی پر رنگ تر استفاده کنید و هرچه از مژه ها دور می شوید تن طلایی را ملایم تر کنید و برای جذابیت بیشتر از بعد پلک تا زیر ابرو را محو کنید. سعی کنید که سایه از رنگ تقریبا طلایی از گوشه داخلی چشم شروع شود و در گوشه خارجی چشم به نقره ای برسد. این کار باعث می شود که رنگ ها حالت طبیعی تری را به چشمان شما القا کند.

اگر قصد دارید کمی رنگ طلایی به صورت خود اضافه کنید باید مطمئن شوید که پوست تان در شرایط مناسبی است چون رنگ طلایی لک ها و جوشها را برجسته تر می کند. پیش از استفاده از رنگ طلایی پوستتان را تمیز کنید و بعد مقداری مرطوب کننده استفاده کنید. جولیا معتقد است زمانی که پوست تمیز است درخشندگی بیشتری دارد. لازم نیست خیلی خودتان را طلایی کنید. بهتر است از یک رژگونه طلایی ملایم هم برای گونه ها استفاه کنید. استفاده از ریمل در این نوع آرایش الزامی است. بعد از خشک شدن ریمل روی مژه ها مقداری اکریل طلایی بریزید. سپس به وسط پیشانی  و زیر برجستگی گونه های خود مقداری کمی پنکیک طلایی ملایم بزنید. روی لبهای خود را رژ لب بنفش براق و ملایم بزنید و زیبایی صد چندان پیدا کنید.

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
نکات طلایی آرایش برای عینکی ها