ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ششمین پیروزی شهرداری ارومیه برابر آرمان اردکان


به گزارش ایرنا، هفته هفتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تبریز، زاهدان، گنبد، ورامین، ارومیه و تهران پیگیری شد.
در مهمترین این دیدارها که در سالن شش هزار نفری غدیر برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه توانست با نتیجه 3 بر یک برابر تیم آرمان ورزشی اردکان به برتری برسد.
تیم شهرداری ارومیه توانست در ست های دوم، سوم و چهارم با امتیازات 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 به برتری برسد و تیم آرمان ورزشی اردکان تنها در ست اول با امتیاز 25 بر 22 برابر میزبان پیروز شد.
در این دیدار پنج هزار تماشاگر از نزدیک برای دیدن این دیدار تماشایی در سالن حضور داشتند و مثل همیشه تمام ظرفیت سالن پر نشده بود.
بازیکنان دو تیم از ساعت 16:30 با تشویق تماشاگران وارد سالن شدند و به انجام تمرینات گرم کردن و تمرینات توپی پرداختند.
پرتاب چند توپ والیبال به عنوان هدیه توسط بازیکنان هر دو تیم به سمت تماشاگران از نکات جالب توجه این دیدار بود.
ست اول این دیدار با برتری 3 بر یک تیم اردکان همراه بود و با این روند تیم میهمان در امتیاز 8 بر 6 اولین وقت استراحت فنی را درخواست کرد و در ادامه دو تیم در امتیاز 11 به هم رسیدند.
در ادامه ست اول تیم آرمان اردکان همچنان با حفظ برتری خود با امتیاز 18 بر 14 پیش بود و این روند همچنان برای میهمان ادامه داشت تا در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود اردکان پایان یافت.
تیم شهرداری ارومیه با در اختیار نداشتن سعید معروف و عبدالرضا علیزاده با عدم هماهنگی بازیکنان مواجه بود و این مشکل در دیدار هفته گذشته مقابل بندرعباس هم مشهود بود.
ست دوم نیز دیدار نیز با برتری تیم آرمان ورزشی اردکان همراه بود به طوری که وقت استراحت فنی این ست با نتیجه 8 – 5 برای اردکان رقم خورد و این امر موجب شد سعید معروف با وجود مصدومیت داخل زمین شود و مورد تشویق تماشاگران قرار گیرد.
با ورود سعید معروف به داخل زمین، ارومیه روند خوبی را به خود گرفت و موفق شد در امتیاز 12 بر 10 از اردکان جلو بیفتد ولی در ادامه دو تیم به تساوی 12 رسیدند و سپس تیم ارومیه با روحیه بیشتری بر امتیازات خود افزوده و موفق شد این ست را 25 بر 21 به نفع خود به پایان برساند.
در اواسط ست دوم پوریا فیاضی از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای انجام مداوا به بیرون از زمین انتقال یافت.
در این لحظات فریاد 'یاشاسین آذربایجان، یاشاسین ارومیه' ( زنده باد ارومیه، زنده باد آذربایجان) و 'جهنم ارومیه همینه همینه' تمام فضای سالن را پر کرده بود.
در ست سوم تیم آرمان ورزشی اردکان 4 بر 3 جلو افتاد ولی بازیکنان ارومیه با کسب 4 امتیاز متوالی زودتر از اردکان به وقت استراحت فنی رسیدند و این روند تا امتیاز 10 بر 7 ادامه یافت تا وقت استراحت دوم در امتیاز 16 – 13 به ارومیه برسد.
درصد خطای بازیکنان اردکان در ست سوم به حداکثر رسیده بود و تیم شهرداری ارومیه در ادامه ست سوم برتری خوبی مقابل مهمان خود داشت و با ایجاد اختلاف فاحش 25 بر 20 موفق به برتری در این ست شد و کار به ست چهارم کشید.
در ست چهارم دو تیم با علم بر اهمیت این ست جدال سختی برابر هم داشتند ولی در ادامه تیم ارومیه در امتیاز 10 بر 7 از حریف خود پیش افتاد و در ادامه تیم آرمان ورزشی اردکان موفق شد امتیاز تساوی 11 را به نفع خود ثبت کند.
شهرداری ارومیه برای جلوگیری از کشیده شدن این دیدار به ست پنجم تمام تلاش خود را به کار بست و موفق شد وقت استراحت فنی دوم را در امتیاز 16 بر 13 نصیب خود کند و در ادامه نیز با حفظ برتری، این ست را با اختلاف 25 – 20 پیروز شد.
بیش از 25 خبرنگار و عکاس در سالن حضور داشتند و از نزدیک وقایع و اتفاقات بازی و سالن مسابقه را پوشش می دادند و این در حالی بود که کریم فروزان رئیس هیات والیبال استان در جایگاه خبرنگاران حضور داشت و به همراه اصحاب رسانه مسابقه را تماشا می کرد.
برای تیم شهردری ارومیه در آغاز بازی وحید سیدعباسی، ایرج میکائیل زاده (لیبرو)، فرهاد پیروت پور، میلاد عبادی پور، آرمین تشکری، بابک فیاضی به میدان رفتند.
برای تیم آرمان ورزشی اردکان معین رحیمی، علیرضا بهبودی، مجتبی غیاثی، تئودور والچف، رسول شهسواری(لیبرو)، مهرداد بابایی، ولی نورمحمدی در ترکیب اولیه این دیدار در زمین بازی حضور یافتند.
محمدحسن خوشدل ناظر این دیدار بود و محمد شاهمیری و مهدی نویدی به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند.
حاضر نشدن جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه در نشست خبری بعد از بازی، موجب ناراحتی و دلخوری خبرگاران و اصحاب رسانه شد.
تیم شهرداری ارومیه با این پیروزی امتیازات خود را به عدد 19 رساند و همچنان به عنوان صدرنشین هفته هفتم جایگاه قبلی خود را تثبیت کرد.
تیم شهرداری ارومیه چهارشنبه هفته آینده چهارم آذر ماه در شهر آمل میهمان تیم کاله مازندران خواهد بود.ک3
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیروزی تیم پیشگامان شفق اردکان مقابل شهرداری ارومیه