ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گواردیولا برای جذب مدافع رئال مادرید دست به کار شد


به گزارش خبرگزاری فارس، جوزپه گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان روز گذشته در تماس تلفنی با مالک باشگاه منچسترسیتی انگلیس نام کارواخال، مدافع تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را هم به فهرست بازیکنان مورد علاقه خود اضافه کرد.

دانیل کارواخال راموس، مدافع راست و اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید زیر ذره بین گواردیولا است و البته وکیل این بازیکن نیز از تمایل گواردیولا برای داشتن موکلش به وجد آمده است.

گواردیولا در همین رابطه به روزنامه میرر انگلیس گفته است: کارواخال یک مدافع کم حرف و سازگار با محیط است، او همیشه دستورات تاکتیکی را مو به مو اجرا می‌کند و به عقیده من در رئال مادرید قدر این مدافع خوب را نمی‌دانند. اگر او را در منچستر سیتی فصل آینده داشته باشم، خیالم از جناح راست خط دفاعی راحت خواهد بود.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
بطری آب کار دست مدافع رئال مادرید داد