سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلگرام با امکاناتی جدید به روز شد؛ ویرایش نوشته در سوپرگروه و کانال و امکان ارسال پیام های مخفی


تلگرام با امکاناتی جدید به روز شد؛ ویرایش نوشته در سوپرگروه و کانال و امکان ارسال پیام های مخفی

پیام رسان محبوب تلگرام، به تازگی مرز صد میلیون کاربر فعال در ماه را گذرانده و با امکانات جدیدی که در هر به روز رسانی به پلتفرمش اضافه می کند، بر محبوبیتش روز به روز اضافه می گردد.

آخرین به روز رسانی این پیام رسان، چند قابلیت بسیار خوب برایش به همراه آورده که آن را کارآمدتر از همیشه می کند. در نسخه جدید تلگرام، حالا ادمین های کانال ها می توانند پست هایشان را به طور مخفی در صفحه کانال ارسال نمایند. با این گزینه، مدیر کانال می تواند با ارسال یک پست مخفی، در مورد زمان مناسب برای انتشار آن برای عموم تصمیم گیری کند.

مضاف بر این، مدیران کانال ها حالا می توانند برای پست هایشان امضا در نظر بگیرند. بدین صورت که در صورت ارسال یک پست، نام کاربری مدیر بالای آن نقش می بندد. البته در این حالت نام کاربری مدیر به حساب شخصی اش در تلگرام لینک نخواهد شد.

مضاف بر موارد بالا، تلگرام قابلیتی فراهم کرده تا بتوان پست های یک ربات را به آسانی با دیگران به اشتراک گذاشت، تقریبا مشابه قابلیتی که پیش تر برای کانال ها فراهم شده بود.

و در نهایت از این پس در کانال ها و سوپرگروه ها، می توان به ویرایش نوشته ها پرداخت. برای فعال شدن ویرایشگر متن، لازم است روی نوشته مورد نظر در اندروید یک اشاره و در نسخه iOS دو بار اشاره کنید.

منبع: The Next Web

برچسب‌ها:Telegramاپلیکیشن تلگرامتلگرامسوپرگروه تلگرامکانال تلگرام

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
ارسال پیام در تلگرام از طریق گروه