سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چگونگی پیگیری اعتراض به آزمون استخدامی/ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۲۰ آبان منتظر اطلاعیه باشند


محمدحسن سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چه طریقی باید پیگیری شود؟»، اظهار داشت: تمامی موارد در خصوص اعتراض داوطلبان در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور لحاظ شده است.

وی افزود: افرادی که به نتایج آزمون به هر طریقی اعتراض دارند فقط از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پیگیر اعتراض خود باشند و افرادی که هرگونه سوالات در خصوص آزمون استخدامی دارند از طریق اداره کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش پیگیر سوالات خود باشند.

سلیمی جهرمی در پاسخ به این پرسش که «افرادی در آزمون با رتبه 2 و چهار مجاز نشده‌اند در صورتی که وضعیت آزمون و نمرات آنها خیلی خوب بوده و اکنون معترض هستند، آیا تصمیمی برای این افراد می‌توان گرفت؟»، خاطرنشان کرد: تعداد ظرفیت پذیرش در این آزمون محدود بود.

وی افزود: این سهمیه بین مناطق کشور در رشته و جنسیت توزیع شده است و در برخی موارد در مناطقی حتی یک نفر بومی همان شهر نیاز بود که در پذیرش اولیه مشخص شده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش محدود است، تصریح کرد: تمامی موارد مربوط به آزمون استخدامی را سازمان سنجش آموزش کشور اعمال کرده است و نتایج هم توسط این سازمان اعلام شد.

وی گفت: اداره کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش در خصوص سوالات احتمالی درباره آزمون استخدامی پاسخگو است.

سلیمی جهرمی با بیان اینکه 20 آبان اطلاعیه‌ای روی پرتال وزارت آموزش و پرورش در خصوص چگونگی مراجعه پذیرفته شدگان به ادارات آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: در این اطلاعیه مشخص خواهد شد که پذیرفته شدگان بر اساس زمان بندی چگونه و با چه شرایطی به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: پس از مراجعه پذیرفته شدگان به ادارات آموزش و پرورش، مدارک آنها که در زمان ثبت نام ادعای داشتن آنها اعم از بومی منطقه بودن و مدارک تحصیلی و خدمت سربازی داشتند را ارائه خواهند داد تا این مدارک بررسی شود، زیرا این مدارک در نمره‌ها تأثیرگذار بوده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش تصریح کرد: حداکثر 3 هفته مهلت داریم تا نفرات مورد نیاز به دانشگاه فرهنگیان جهت شروع فرایند آموزش معرفی شوند و در این فاصله باید تمامی فرایندها اجرا شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آزمون استخدامی