فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«صداست که میماند» اکران میشود


سعیدچاری کارگردان فیلم «صداست که میماند» در گفت‌وگو باخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: پروانه نمایش فیلم از طرف وزارت ارشاد صادر شده است و همچنین شرکت پخش کننده نیز مشخص شده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید فیلم ماه دیگر اکران میشود .

وی افزود: در این فیلم با زبانی طنز به حواشی استودیوهای غیر مجاز زیر زمینی و بعضی از خواننده های زیر زمینی پرداخته ایم که قصد دارند فعالیتهای خود را قانونی و مجوزدار نشان دهند .

این کارگردان جوان گفت: شوخی های بسیار زیادی با خوانندگان معروف پاپ شده است و در کل فیلم دارای فضای موزیکال و بسیار شادی میباشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که فردی یک استودیو زیر زمینی غیر مجاز در عمق زمین دارد که همه نوع فعالیت غیر مجاز از ساخت اهنگهای زیر زمینی تا دوبله غیر مجاز برای ماهواره ها انجام می دهد و جوانان زیادی را با وعده و وعید جذب آن استودیو عجیب میکند . با ورود تورج نصر که در نقش خودش (دوبلور با سابقه کشور) به علت پر بودن تمام استودیوهای مجوز دار اتفاقات عجیب و غریبی در این استودیو می افتد که فضایی کمیک به فیلم میدهد.

چاری گفت در این فیلم علاوه بر بازیگران اصلی چند خواننده از جمله بهرام گومار . مهدی جاور . محسن گروسی هم به ایفای نقش پرداخته اند . بازیگران فیلم هم رضا رویگری . میرطاهر مظلومی . تورج نصر . ثنا صادقی . جلال پیشواییان . اردشیر کاظمی . امیرزدیوند . مختار سایقی . سیاوش قاسمی و همچنین مرحوم مذتضی احمدی نیز برای اخرین بار در این فیلم ایفای نقش کرده است و همینطور یک اهنگ زیبا برای فیلم خوانده است .

نویسنده و کارگردان : سعید چاری . تهیه کننده : مرحوم هادی مشکات . مدیر فیلمبرداری : امید رخ افروز . طراح گریم : جنان صدفی . مدیر تولید : مجتبی عربی . مجری طرح : محمد ازادی مهربانی.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
صداست که میماند