سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



به اینها میتوان گفت شهر بازی + تصاویر شهربازی


شهر بازی های زیبا ، به اینها میتوان گفت شهر بازی : چه کسی عاشق شهربازی نیست! شهربازی جایی است که انسان‌ها از تمامی سنین می‌توانند لحظات دلپذیری را سپری کنند. از سواری‌های هیجان‌انگیز تا تونل‌های آب، همه‌چیز اینجا در دسترس است. بیایید نگاهی به 10 شهربازی دوست‌داشتنی در دنیا بیندازیم.  شهر بازی واندرلند کانادا

با 3582000 بازدیدکننده در سال 2013، واندرلند کانادا رویای تحقق‌یافته عاشقان شهربازی در اینجا است. این شهربازی کانادایی در زمینی به مساحت 330 جریب در سال 1981 در شهر وان واقع در استان اونتاریو افتتاح شد. اینجا تعداد 69 نوع از تفریحات وجود دار که ازجمله آن‌ها می‌توان به دو مجموعه تفریحات آبی و 16 ترن هوایی اشاره کرد. اینجا برای جشن سالیانه هالووین نیز شهرت دارد.

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی لوته وٌرد کره جنوبی

در منطقه سین چئون دونگ، واقع در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد. این پارک که در سال 1989 افتتاح‌شده رکورد بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده جهان در گینس را به نام خود ثبت کرده است. در سال 2013، 7400000 بازدیدکننده از آن بازدید کردند. از جاذبه‌های این پارک می‌توان به ماجراهای سندباد، کنکیستادور یا کاشفان، چرخ‌وفلک، خشم فرعون، ماشین‌های کودکان و بالن‌سواری اشاره کرد.  

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگری شهر بازی زیبای پورت اَوِنتورا

پورت اونتورا در سال 1995 در شهر سالو واقع در منطقه کاتالونیای اسپانیا افتتاح شد. این شهربازی رکورد بازدید سالانه 3 میلیون نفر را به نام خود ثبت کرده است. از جاذبه‌های آن می‌توان به فوریوس باکو، تبرزین، کاوش در هیمالیا، دره رودخانه نقره‌ای و گرند کنیون اشاره کرد. این پارک برای رویدادهای فصلی خود نیز شهرت دارد.

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی اِپ کات

اپ کات در سال 1982 در شهر بِی لِیک در ایالت فلوریدای آمریکا افتتاح شد. این پارک بیشتر برای نمایشگاه‌های جهانی دائمی خود شهرت دارد. همچنین رویدادهای سالیانه‌ای در این پارک برگزار می‌شود که از بزرگ‌ترین آن‌ها می‌توان به جشنواره بین‌المللی گل و گیاه و جشنواره بین‌المللی غذا اشاره کرد. این پارک سالانه بیش از 10 میلیون نفر را به‌سوی خود جذب می‌کند.  

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگری

شهر بازی در پارک اقیانوس هنگ‌کنگ

پارک اقیانوس هنگ‌کنگ پس از بازگشایی در سال 1977 تبدیل به یکی از مطلوب‌ترین جاذبه‌های توریستی هنگ‌کنگ شده است. محبوبیت این پارک روز به روز بیشتر می‌شود و بازدید 7475000 بازدیدکننده در سال 2013 شاهدی بر این مدعا است. از امکانات این پارک می‌توان به سرزمین ماجراجویی، ماجراجویی قطبی، کوه هیجان، جهان دریایی و جنگل بارانی اشاره کرد. این پارک میزبان رویدادهای سالیانه‌ای همچون هالووین، زندگی حیوانات و کریسمس هم هست.

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریپارک بازی اروپا

این پارک که در شهر راست واقع در ایالت بادن وورتمبرگ آلمان واقع‌شده، بزرگ‌ترین شهربازی آلمان و یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های اروپا است. این پارک 12 ترن هوایی دارد و محل برگزاری جشنواره رقص اروپا است. افتتاح پارک به سال 1975 بازمی‌گردد و سالانه 4 میلیون بازدیدکننده را به‌سوی خود جذب کرده است. از دیگر امکانات آن می‌توان به شهر آدم کوچولوها، خیاط کوچک، راپونزل، چرخ‌وفلک مولز مولز و روستای مینی مویز اشاره کرد.

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریدره ی شادی در چین

دره شادی در پایتخت چین یعنی پکن و در سال 2006 افتتاح شد. این پارک بیش از 40 وسیله بازی دارد. ازجمله آن‌ها می‌توان به تئاتر آی‌مکس با 7 صفحه‌نمایش، بال شیشه‌ای، هاروست تایم، مسابقه جنگلی و بال‌های طلایی در سرزمین برفی اشاره کرد. این پارک در سال 2013، 3100000 بازدیدکننده داشت.

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگرییونیورسال استودیوز هالیوود

با 6148000 بازدیدکننده در سال 2013، یونیورسال استودیوز هالیوود یک مکان لذت‌بخش برای عاشقان شهربازی و ماجراجویی است. این پارک در شهر یونیورسال، لوس‌آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد. این پارک در سال 1915 به‌عنوان یک استودیوی فیلم‌سازی افتتاح شد و در 1964 به شهربازی تبدیل شد. اینجا با عنوان پایتخت سرگرمی لوس‌آنجلس معروف است. از جاذبه‌های آن می‌توان به سرزمین خنده‌دار،‌ مینیون، شِرِک چهاربعدی، خانواده سیمپسونز، نمایش برادران بلوز، سرزمین آبی و ژوراسیک پارک اشاره کرد.

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگری پارک بازی پادشاهی سحرآمیز

پارک پادشاهی سحرآمیز در سال 1971 افتتاح شد و در حال حاضر با 18588000 بازدیدکننده در سال 2013 پر بازدیدترین پارک جهان است. این پارک در ریزورت جهانی والت دیزنی در شهر بِی لِیک واقع در ایالت فلوریدای آمریکا قرار دارد. شعار پارک "سحرآمیزترین جای زمین" است و از جاذبه‌های آن می‌توان به سیرک کتاب داستان، جنگل سحرآمیز و میدان آزادی اشاره کرد.

شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگری پارک بازی دیزنی لند در آمریکا

شاید مشهورترین شهربازی جهان جایی به‌جز دیزنی لند در شهر آناهایم در ایالت کالیفرنیای آمریکا نباشد. این شهربازی هرساله 15 میلیون بازدیدکننده را به‌سوی خود جذب می‌کند. این تنها شهربازی است که تحت نظارت مستقیم والت دیزنی طراحی و ساخته‌شده است. این شهربازی در سال 1955 افتتاح شد. معروف‌ترین جاذبه‌های آن سرزمین عجایب، شهر کارتونی میکی‌ها، شهرفردا و سرزمین ماجراجویی هستند. دیزنی لند بیشترین توجه را در مقایسه با هر پارک دیگری در جهان به‌سوی خود جلب کرده است و از زمان افتتاح آن 650 میلیون نفر از آن بازدید کرده‌اند.

شهر بازی جاذبه های گردشگری شهر بازی جاذبه های گردشگریشهر بازی جاذبه های گردشگری


ویدیو مرتبط :
فرق شهربازی های ما با شهر بازی های خارج از ایران!!!!!