سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعترافات تکان‌دهنده یک باند تروریستی متلاشی شده در کویت + عکس


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، روزی نیست که در این منطقه، تروریستی دستگیر و یا باندی تروریستی متلاشی نشود.

چند روز قبل نیروهای امنیتی کویت یک باند تروریستی مرتبط با داعش را در این کشور متلاشی کردند. بر اساس بازجویی های به عمل آمده از اعضای این باند، مشخص شد که طرفهای دیگری نیز مرتبط با این باند وجود دارند.

عناصر این باند تروریستی در بازجویی ها به ارسال مبالغ زیادی پول، محموله سلاح و مهمات برای داعش اعتراف کردند و گفتند که ارسال این کمکها و محموله ها با هماهنگی یک دستگاه اطلاعاتی وابسته به داعش که مقر آن در کویت است و بسیاری از شهروندان کویتی و اتباع دیگر کشورها در آن عضو هستند، صورت گرفته است.

آنها همچنین گفتند که محموله های سلاح و مهمات را از راه زمینی برای داعش ارسال کرده اند.

برخی منابع به روزنامه القبس کویت گفتند که اعضای این باند تروریستی در اعترافات خود با اشاره به اینکه حملات شیمیایی داعش قریب الوقوع است تاکید کردند که سرکردگان داعش در سوریه و عراق از آنها خواسته اند مقادیر زیادی لباس و ماسک ضد شیمیایی برای آنها ارسال کنند و آنها این ماسکها را از بازار و مغازه های فروش حشره کش و غیره خریداری کرده اند.

این منابع این شبکه تروریستی را بسیار خطرناک توصیف کردند که از سری ترین و پیچیده ترین عناصر داعش تشکیل شده است و  از سه سال پیش در کویت فعال هستند و در کشورهای عربی خلیج فارس و منطقه ریشه دارند.

متهمان اصلی این باند به اتهام کمک مالی به داعش، جمع آوری اموال بدون مجوز، و دست داشتن در اقداماتی که امنیت کشور را بر هم می زند به دادستانی کویت ارجاع داده شدند.

پنجشنبه گذشته وزارت کشور کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور یک گروهک تروریستی مرتبط با داعش را دستگیر کرده‌اند.

بازداشت این گروهک در شرایطی صورت می‌گیرد که داعش مسئولیت حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع ) کویت را بر عهده گرفته بود. در ماه رمضان گذشته یک عامل انتحاری عضو داعش که تابیعت سعودی داشت خود را در بین نمازگزاران روزه دار در این مسجد منفجر کرد که بر اثر آن 27 تن از نمازگزاران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
اعترافات تکان دهنده اعضای گروهک تروریستی جندالشیطان