ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسن‌زاده: هفته‌های پایانی از حساسیت بالایی برخوردار است/ تنبیهات شدیدتر خواهد بود


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در مورد هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: منتظر پایان رقابت‌های لیگ برتر در هفته 25 هستیم تا گزارش های مسابقات از سوی سازمان لیگ به ما ارسال شود تا در صورت لزوم به آنها رسیدگی کنیم. زمانی که گزارشات بازی از سوی نماینده سازمان لیگ و داور بازی به طور رسمی اعلام شود، فورا اقدام به بررسی اتفاقات و تخلفات رخ داده می کنیم.
وی افزود: همیشه از طریق ناظرین، مصاحبه سرمربیان و یا تماشای بازی‌ها از برخی اتفاقاتی که رخ می دهد مطلع می شویم اما بررسی نهایی زمانی اتفاق می افتد که گزارش دقیق با تمام جزئیات حادثه از سوی سازمان لیگ به ما ارسال شود.
رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: 16 تیم لیگ برتری آیینه تمام نمای فوتبال ایران هستند. اکنون در شرایط حساس هفته های پایانی لیگ به سر می بریم و تقاضای ما از مسئولین و عوامل تیم ها این است که رعایت برخی از رفتار ها و برخوردها را داشته باشند. با توجه به اینکه در هفته های گذشته در صورت تخلف از سوی تیمی، تنبیهات مختلفی را صادر کرده بودیم اما اکنون و در هفته های پایانی رای های  خود را در حالی صادر خواهیم کرد که شامل تنبیهات جدی تری است. توصیه من به عوامل تیم ها این است که خویشتن داری و حوصله را سرلوحه کار خود در چند هفته پایانی قرار دهند. بسیاری از بزرگترهای تیم مانند مدیران عامل، سرمربیان، کاپیتان و پیشکسوتان الگو و سرلوحه بسیاری از بازیکنان جوان و حتی مردم هستند. باید این افراد مراقب رفتارهای خود باشند تا در هفته های پایانی شاهد وجود مشکل و بروز تخلف از سوی بازیکنان و یا عوامل تیم ها نباشیم.
وی ادامه داد: در شان فوتبال ایران و یا مربیانی که درجه A آسیا دارند و یا مدارک بالاتری را که از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کرده اند نیست که بخاطر اشتباهاتی که در داوری رخ می دهد؛ با استفاده از الفاظ رکیک و یا زدن داور به شرایط دلخواه خود برسند. همانطور که تمام دنیا می دانند، اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و نمی شود کاری کرد. این موضوع برای دیروز، امروز و یا فردا نبوده و ادامه دار است. از مربیان و عوامل تیم ها میخواهم که در هفته های پایانی این موارد را در نظر داشته تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری شود.
انتهای پیام/آ

http://fna.ir/YWE6KN


ویدیو مرتبط :
گل دریافتی دقیقه 61 مسعود حسن زاده از هفته نهم