ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران در مقابل هند شکست خورد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، تیم ملی نوجوانان دختر زیر 14 سال ایران امروز به مصاف تیم هند رقیب دیرینه خود رفت و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

این دیدار ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه «الماسی» منطقه حصار در 35 کیلومتری شهر دوشنبه برگزار شد.

نیمه نخست این بازی را ایران با نتیجه 3 بر 2 پیش بود اما در نیمه دوم 2 گل دریافت کرد و در نهایت با نتیجه 4 بر 3 در مقابل تیم هند تن به شکست داد.

با باخت ایران در این بازی تیم ملی دختران از راهیابی به فینال باز ماند و فردا در دیدار رده بندی به مصاف تیم تاجیکستان خواهد رفت.

قبل از این بازی ایران 3 بازی انجام داده بود که هر 3 بازی را مقتدرانه به پیروزی رسیده بود.

گلهای این بازی را «مارال ترکمان»، «مریم محمدی» و «رقیه جلالی نصب» به ثمر رساندند.

در این دوره، 7 تیم در 2 گروه 3 و 4 تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نهایتا 2 تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی ملت‌های آسیا راه خواهند یافت.

تیم‌های ایران، بوتان، قرقیزستان و تاجیکستان در گروه اول مسابقات، و تیم‌های نپال، بنگلادش و هند در گروه دوم این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شکست سه بر هیچ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به پرتغال