سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای نگهداری هر چه بهتر از لپ تاب خود، این مطلب را از دست ندهید


برای نگهداری هر چه بهتر از لپ تاب خود، این مطلب را از دست ندهید

اغلب ما از لپ تاپ، گوشی هوشمند و تبلت استفاده های زیادی می کنیم بنابراین حفظ و نگه داری آن ها اهمیت زیادی دارد.

باشگاه خبرنگاران/ لپ تاپ ها دارای کیبورد و صفحه نمایش هستند بنابراین تمیز نگه داشتن کیبورد و همچنین صفحه نمایش آن اهمیت دارد. کیبورد لپ تپ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین خوب است که هر چند وقت آن را تمیز کنیم و همیشه سعی کنید از یک کیف و یا کاور برای لپ تاپ خود استفاده کنیم تا در مقابل ضربه محافظت شود.

1-برای نگه داری لپ تاپ همیشه باید آن ها را از تماس با آب و یا حرارت حفظ نمود بنابراین استفاده از کیف و یا کاور برای حفظ و نگه داری لپ تاپ ها مناسب است همچنین صفحه نمایش لپ تاپ ها نیز باید در برابر تماس با آب و یا حرارت حفظ شود.

2-استفاده از آنتی ویروس برای لپ تاپ ها اهمیت دارد تا آن ها را در برابر ویروس ها حفظ نماید.

3- همیشه در هنگام خرید لپ تاپ و یا گوشی های هوشمند به گارانتی و ضمانت نامه ی آن نیز توجه کنید.

4- برای تمیز کردن لپ تاپ ابتدا آن را خاموش کنید و بعد آن را تمیز کنید. مانیتور و صفحه نمایش لپ تاپ نیز در برابر حرارت و یا تماس با آب آسیب پذیر هستند بنابراین همیشه باید آن ها در برابر حرارت و یا تماس با آب حفظ نمود.

5-چون لپ تاپ ها تنوع بسیار زیادی دارند برای خرید یک لپ تاپ نیز همیشه ویژگی ها و امکانات مختلف آن را در نظر بگیرید و لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چرا لپ تاب بهتر است!!!!!!!!!!!!!