ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فوتبال انتخابی المپیک/ ژاپن قهرمان امیدهای آسیا شد


فوتبال انتخابی المپیک/ ژاپن قهرمان امیدهای آسیا شد تسنیم/ تیم فوتبال ژاپن به مقام قهرمانی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا دست یافت.
در دیدار نهایی مسابقات فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو از ساعت 18:15 امروز (شنبه) به وقت تهران تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» شهر دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ژاپن با نتیجه 3 بر 2 حریفش را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.
در این دیدار ابتدا کره‌جنوبی با گل‌های کوون چانگ هون در دقیقه 20 و جین سئونگ اوک در دقیقه 47 پیش افتاد اما تاکوما آسانو و شینیا یاجیما دو بار پیاپی در دقایق 67 و 68 برای ژاپن گلزنی کردند تا نتیجه برابر شود. در ادامه آسانو در دقیقه 83 گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر رساند تا سامورایی‌ها با رقم زدن یک بازگشت تاریخی، به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.
قضاوت این بازی بر عهده عبدالرحمان الجاسم از قطر بود که به دو بازیکن از ژاپن کارت زرد نشان داد.
در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی و عراق با ایستادن در رده‌های اول تا سوم جواز حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو را کسب کردند.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
چوب به دست شدن قهرمان المپیک در مسابقه انتخابی تیم ملی