شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد


در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش بسیار جذاب و متفاوتی ارائه شده که امکان بهره‌مندی طیف بیشتری از هموطنان را از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا امکان‌پذیر می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، نخستین موردی که بخشنامه شرکت ایرتویا به چشم می‌خورد، شرایط جذابتر فروش اقساطی خودروهای تویوتا است که در آن، غالب خودروهای تویوتا با اقساط کوتاه‌مدت (از 6 تا 9 ماه) بدون بهره و اقساط بلند مدت (تا 24 ماهه) با نرخ سود 18درصد عرضه شده‌اند که مبلغ این وام‌ها بسته به نوع خودرو از 42 تا 70 میلیون تومان متغیر است. برای علاقه‌مندان به خرید نقدی محصولات نیز مشوق‌های متنوعی از جمله تخفیف‌های نقدی و بیمه بدنه رایگان در نظر گرفته شده است.

همچنین در این بخشنامه برای نخستین‌بار روفور 2016 به صورت قیمت قطعی و تحویل کوتاه‌مدت ارائه شده است. تویوتا روفور که از محبوب‌ترین کراس‌اورهای شهری دنیاست، در مدل 2016 خود تغییراتی را در طراحی ظاهری خود می‌بیند که از جمله این تغییرات می‌توان به جذاب‌تر شدن چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، جلو پنجره و... اشاره کرد.

در این بخشنامه، شرایط فروش برند لوکس تویوتا، یعنی لکسوس، نیز به چشم می‌خورد که در آن خودروهای ES250 مدل 2016 و CT200h هیبرید مدل 2016 به صورت قیمت قطعی و تحویل فوری، و همچنین لکسوس NX200t مدل 2016 و NX300h هیبرید مدل 2016 نیز به صورت مشارکتی و تحویل بلندمدت به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند.

به نظر می‌رسد با توجه به خیزش اخیر نرخ ارز، قیمت‌های این شرکت نیز مانند سایر شرکت‌ها در امان نمانده‌اند و در بخشنامه جدید، شاهد افزایش قیمت نسبی محصولات هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده بخشنامه فروش به وبسایت www.irtoya.com مراجعه کنید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تکنولوژی اتکینسون در موتورهای تویوتا و لکسس