ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاظمی: بازیکنی می‌خواهم که تشنه باشد نه اینکه او را التماس کنم/ قضاوت برای داور بازی امروز زود بود


به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل  تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: ما مقابل تیم خوب ملوان بازی داشتیم که پتانسیل بالا و هواداران خوبی دارد، اما در این بازی به مانند سایر دیدارهای ما عدالت برقرار نشد و توپ‌های‌مان وارد دروازه نشدند.

وی افزود: خوشبختانه در این دیدار حتی با وجود 9 نفره شدن توانستیم یک امتیاز هم از حریف بگیریم. این امتیاز برای ما خوب است. مطمئناً در نیم‌فصل دوم دست ما برای گرفتن بازیکن بازتر خواهد بود. امروز دست‌مان روی نیمکت و حتی داخل زمین خالی بود. با تمام زوری که زدیم توانستیم این یک امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: دویدن در زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی برای برخی از بازیکنان سخت بود. ما مجبور شدیم رضا عنایتی را در دفاع وسط به بازی بگیریم. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم و توانستیم جلوی بازی مستقیم ملوان را بگیریم.

وی با انتقاد از عملکرد داور دیدار ملوان - سیاه‌جامگان تأکید کرد: برای اولین بار در عمرم عدم رضایت خود از داوری را اعلام می‌کنم. متأسفانه قضاوت داور بالانس نبود. من در همه بازی‌هایی که شکست خوردیم گفتم که داوری خوب بوده است، اما امروز عملکرد داور خوب نبود. نمی‌خواهم بگویم داور به سود یا ضرر تیمی قضاوت کرده است. ما در بازی با ذوب‌آهن شکست خوردیم، اما عنوان کردم که داوری خوب بوده است. در این دیدار هم اعتقاد دارم که داور قضاوتش بالانس نبود.

کاظمی همچنین تصریح کرد: قضاوت این بازی برای داور امروز خیلی زود بود. نمی‌دانم که چرا هر داوری که می‌خواهند امتحان کنند باید برای بازی‌های سیاه‌جامگان یا ملوان سوت بزند؟! اگر این‌طور است باید برای بازی‌های پرسپولیس و استقلال نیز این داور را انتخاب کنند.

وی درباره اینکه آیا سیاه‌جامگان می‌تواند در لیگ بماند، گفت: در چهار بازی گذشته تنها توانستیم 20 درصد از کارهای تاکتیکی را اجرا کنیم. سال گذشته شاهد معجزه الهی بودیم که راه‌آهن در لیگ ماند. امسال هم باید تلاش کنیم که سیاه‌جامگان در لیگ بماند. پول داشتن یا نداشتن مهم نیست، بازیکنان باید غیرت داشته باشند. مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم به آن چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطر نشان کرد: مقابل تیم‌های سپاهان و صبای قم هفت هشت موقعیت گل ایجاد کردیم که کار سختی بود. امیدوارم با درایت مدیریت باشگاه بتوانیم چند بازیکن را جذب کنیم. ما نیاز به بازیکنی داریم که عرق و تعصب داشته و تشنه بازی باشد، نه اینکه کنار زمین به بازیکنی التماس کنیم که به عقب برگردد تا در دفاع شرکت کند. مطمئناً من این بازیکن را در نیم‌فصل رد می‌کنم و به جای او بازیکن دیگری جذب خواهد شد. متأسفانه برخی از بازیکنان سیاه‌جامگان به این فکر نمی‌کنند که در لیگ برتر بازی می‌کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازیکنی که داور رو حسابی میزند!!