سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارسال کمک‌هاي بشردوستانه براي زلزله زدگان پاکستان توسط چين


خبرگزاري صدا و سيما/ مقامات چين روز پنجشنبه يک محموله کمک هاي بشردوستانه را به ارزش 10 ميليون يوان (برابر با يک ميليون و 600 هزار دلار) در اختيار زلزله زدگان پاکستان قرار دادند.

«سون ويدونگ» سفير چين در پاکستان اين محموله کمک هاي بشر دوستانه را طي مراسمي در اختيار «پرويز رشيد» وزير اطلاع رساني پاکستان قرار داد. اين مراسم در فرودگاه بين المللي «بي نظير بوتو» در اسلام آباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري شين هوا از اسلام آباد، بر اساس گزارش هاي منتشر شده، اين محموله را که يک فروند هواپيماي باري از فرودگاه شانگهاي به فرودگاه اسلام آباد منتقل کرد شامل 300 چادر اسکان موقت، 20 هزار تخته پتو و 60 دستگاه مولد برق بود.
زمين لرزه پاکستان که بزرگي آن هشت و يک دهم درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) اعلام شد، در تاريخ بيست و ششم ماه اکتبر اين کشور را لرزاند. بر اثر اين زمين لرزه، دست کم 279 نفر جان باختند و 1964 نفر نيز زخمي شدند.


ویدیو مرتبط :
کمک به زلزله زدگان