ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناظم‌الشریعه: فهرست نهایی تیم ملی فوتسال 13 بهمن اعلام می‌شود/ اردن تنها حریف ناشناخته ماست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌و‌گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص قانون جدید AFC مبنی بر بردن دو بازیکن اضافه توسط هر تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: چنانچه موضوع همراه بردن دو بازیکن اضافه در مرحله نهایی مسابقات آسیایی تحقق یابد از آن استقبال می‌کنیم. کمیته فوتسال هم در این موضوع با ما همراهی کرده است. با توجه به اینکه خبر داشتیم چنین قانونی در مورد بردن دو بازیکن اضافه در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا وجود دارد از مسئولان خواهش کردیم این موضوع را برای مرحله نهایی هم جویا شوند که چنانچه در مورد مرحله نهایی صدق کند قطعاً این کار را خواهیم کرد.

وی با ابراز رضایت از اردوی تیم ملی فوتسال در مشهد افزود: اردوی بسیار خوبی بود. درست است که ابتدا قرار نبود به مشهد برویم، اما از این اردو رضایت کامل داشتیم. هیئت فوتبال و کمیته فوتسال خراسان با هماهنگی با کمیته فوتسال کشور سنگ تمام گذاشتند و همه چیز به صورت کامل در خدمت تیم ملی بود که باید از آقایان برادران و کریمیان تشکر کنیم. تیم ملی در اردوی مشهد در آسایش کامل، تمرینات سخت و پرفشاری را پشت‌سرگذاشت و اردوی خوب، هدفدار و با آرامشی را پشت‌سر گذاشتیم.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه بازی دوستانه با تیم منتخب خراسان نیز به تیم ملی کمک کرد، اظهار داشت: به واقع فکر نمی‌کردیم بازی خوبی از آب دربیاید، چون غالباً تیم‌های منتخب همیشه هماهنگ نیستند، اما نماینده خراسان بسیار خوب کار کرد و به تیم ما کمک کرد تا بعد از تمرینات سخت شرایط مسابقه‎ای به خود بگیرد. در این دیدار هر چه از سوت آغاز بازی گذشت بچه‌ها با رهایی از خستگی تمرینات بهتر کار کردند و تیم ملی دقیقه به دقیقه روان‌تر و بهتر کار کرد. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم در چهار روز آخر اردوی خود در تهران نیز با یک تیم لیگ یکی بازی کنیم و شرایط تیم ملی را به مسابقه نزدیک و نزدیک‌تر کنیم.

سرمربی تیم ملی از آنالیز حریفان ایران در اردوی مشهد خبر داد و گفت: در یک بخش از برنامه‌های اردویی خود در مشهد بازی اخیر چین را برای بازیکنان آنالیز کردیم و همچنین بازی ژاپن با کرواسی و بازی اخیرمان با برزیل را نیز آنالیز کردیم تا هم شناخت بازیکنان از حریفان بیشتر شود و هم اینکه نقاط قوت و ضعف را مرور کنیم.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه هنوز فیلمی از بازی‌های اخیر تایلند دریافت نشده است، تأکید کرد: اکنون منتظر فیلم بازی اردن هستیم که در بازی اول مرحله گروهی باید با این تیم روبه‌رو شویم و تنها تیم ناشناخته گروه ماست. ان‌شاءالله اگر مشکلی پیش نیاید ما با ژاپن در نیمه نهایی برخورد خواهیم کرد و تا آن موقع نیز تایلند را در خلال مسابقات خواهیم دید.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین از اعلام اسامی نهایی این تیم در 13 بهمن خبر داد و تأکید کرد: انتخاب بین بازیکنانی که همگی سطح بالایی دارند خیلی سخت است، اما سعی کردیم با کمک همکاران‌مان نفراتی را انتخاب کنیم که سازگاری بیشتری با سیستم بازی‌ ما داشته باشند. اگر بازیکنی از جمع ما جدا می‌شود دلیلی بر ضعف فنی یا پایین‌تر بودن نسبت به سایرین نیست.

وی خاطرنشان کرد: آرزوی هر مربی‌ است که این همه بازیکن با لیاقت و توانمند داشته باشد که انتخاب را برای او سخت کند. شاید در سطح بازیکنان تیم ملی بازیکنان دیگری هم در لیگ باشند، اما ما برای رسیدن به هدف در قالب کاری که می‌خواهیم انجام دهیم بازیکن انتخاب کردیم تا مثمرثمرتر به جلو برویم. چهار نفر قبل از اردوی آخر از ما جدا می‌شوند و ما تنها یک نفر را به دلیل مصدومیت احتمالی درون اردویی نگه خواهیم داشت.

ناظم‌الشریعه عنوان کرد: باز هم از همه بازیکنان،کادر و باشگاه‌های که صادقانه همکاری کردند، خبرنگاران رسانه‌ها که با تمام توان از ما حمایت کردند و همین‌طور هیئت فوتبال خراسان تشکر می‌کنم. قدردان زحمات آقای افتخاری، جابری و همکاران‌مان در کمیته فوتسال و همه کسانی که در اردوهای تیم ملی یاری‌گر ما بودند هستم و خوشحالم که شرایط این تیم ملی با شرایط قبل متفاوت بوده و همه همدل هستند تا هر کس با تیم ملی همراه شد فقط برای موفقیت تیم بجنگد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ناظم الشریعه و ادامه مربیگری در تیم ملی فوتسال