سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تناسب اندام/ درست ورزش کردن با شش نشانه


تناسب اندام/ درست ورزش کردن با شش نشانهخراسان/ با شروع کردن یک برنامه ورزشی، بیشتر افراد انتظار یک تغییر خارق العاده را دارند.به نقل از سایت MSN روند کاهش وزن تنها تا زمانی ادامه دارد که رژیم مناسب وفعالیت ورزشی داشته باشید.پس بهتر است روی درست ورزش کردن تمرکز کنید.اما چگونه می توانید متوجه شوید که ورزش ها را درست انجام داده اید؟

1.راحت می خوابید:
پس از یک ورزش مناسب خیلی بهتر می توانید بخوابید . سیتوکنین ها در پاسخ به یک تحریک، هنگام ورزش کردن ترشح می‌شود و وظیفه انتقال پیام بین سلول‌ها را برعهده دارند، ترشح این مواد نشانه تاثیر مثبت ورزش روی بدن است.

2.عرق کردن:
عرق کردن در هنگام ورزش لازم است. اگرهنگام ورزش کردن عرق نکنید وقت خود را هدر داده اید .از آن جا که بدن برای درست ورزش کردن نیازبه مقدارزیادی انرژی دارد که از آب به دست می آید،مصرف آب را افزایش دهید .

3.کاهش تدریجی وزن:
این یکی دیگر از علایمی است که نشان می دهد ورزش را درست انجام می دهید.پس بهتر است برنامه غذایی و برنامه ورزشی تان را ادامه دهید.

4.افزایش گرسنگی:
کاهش وزن علامت موفقیت آمیز بودن ورزش هایی است که انجام می دهید؛ اما با ورزش احساس گرسنگی بیشتری می کنید ،اگر از چاقی رنج می برید سعی کنید با خوردن اسنک های سالم و مفید خود را سیر کنید.

5.افزایش قدرت وانرژی بدن :
بالا رفتن انرژی علامت خوبی است و کمک می کند در طولانی مدت فعال تر و سالم تر بمانید.

6.عضلات بزرگ:
پس از اتمام ورزش، خون اضافه به عضلات پمپاژ می شود تا اکسیژن ماده مغذی بیشتری به عضلات منتقل کند. از این رو عضلات ظاهر حجیم تری به خود می گیرد.


منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
ورزش و تغذیه دو اصل تناسب اندام