سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه شهرکرد:انتخابات مجلس خبرگان درگیر دسته بندی های سیاسی نشود


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر شنبه در نشست شورای اداری استان افزود: دشمن درصدد نفوذ در مجلس خبرگان است و چنانچه آسیبی متوجه این مجلس شود، ضررهای جبران ناپذیری بر نظام تحمیل می شود.
وی ادامه داد: برهمین اساس باید در انتخاب نمایندگان این مجلس دقت لازم انجام گیرد تا از ورود افراد مسئله دار و غیرمطمئن به این مجلس جلوگیری شود.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: نمایندگان خبرگان باید ایمان، تقوا، فقاهت و عدالت داشته باشند که به وسیله نظارت درونی ناشی از ایمان و تقوا بتوانند از هرگونه تسامح و سهل انگاری و ملاحظات سیاسی به دور باشند.
امام جمعه شهرکرد افزود: برای شناخت افراد باصلاحیت برای نمایندگی مجلس خبرگان باید به افراد خبره مراجعه کرد.
حجت الاسلام نکونام با انتقاد از برخی تک روی های سیاسی در استان، اظهار کرد: ما همه از یک خانواده هستیم و باید همدلی و وحدت در استان برقرار باشد.
وی با بیان اینکه قصد ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان ندارد، گفت: به دلایل مختلف به این عرصه ورود پیدا نمی کنم و پیش از این انصراف خود را با جدیت اعلام کرده بودم.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان ستون اصلی انقلاب است پس باید سعی شود تا از نفوذ دشمن به دست خودمان در این مجلس جلوگیری کنیم و امانت دار صادقی برای نظام باشیم.
به گزارش ایرنا، نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری عصر شنبه با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه ها و نهادهای اداری استان برگزار شد.
7363/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خبرگان