ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محمدی: اجازه نمی‌دهیم جام قهرمانی از ایران خارج شود


غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط تیم بیمه رازی به عنوان مدافع قهرمانی جام باشگاه‌های جهان برای حضور در دومین دوره این رقابت‌ها اظهار داشت: با توجه به نگاه مثبتی که از سوی فدراسیون کشتی به این مسابقات صورت گرفته است، رضا یزدانی، مسعود اسماعیل‌پور و کمیل قاسمی هم به تیم ما اضافه شدند و جذب دو کشتی‌گیر خارجی و همچنین نفرات توانمند دیگر داخلی تیم بیمه رازی را در شرایط ایده‌آلی قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ایران برگزار می‌شود و ما مدافع قهرمانی هستیم، اجازه نمی‌دهیم جام قهرمانی از ایران خارج شود و تمام هدف ما دفاع از این عنوان است، هر چند که نمی‌توان هیچ چیز را پیش‌بینی کرد اما تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به هدف‌مان انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی تصریح کرد: بدون شک مسابقات امسال نسبت به سال گذشته از سطح کمی و کیفی بالاتر برخوردار خواهد بود و امیدواریم مردم خوب کشورمان مانند سال گذشته هم کشتی‌گیران کشورشان را تنها نگذارند و برای حمایت از آنه به سالن مسابقات بیایند تا شاهد رقابت‌های جذابی باشیم.

محمدی ادامه داد: از مسئولان بیمه رازی تشکر می‌کنیم که بدون هیچ چشمداشتی در این سال‌ها اقدام به تیم‌داری در کشتی به عنوان ورزش اول کشور کرده‌اند که امیدواریم با فراهم شدن شرایط این حضور تداوم داشتنه باشد و حتی پر رنگ‌تر از قبل هم شود. افرادی که در بیمه رازی حضور دارند از خانواده کشتی هستند و نگاه مثبتی به این رشته دارند و این برای نخستین بار است که یک اسپانسر هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی اقدام به تیمداری می‌کند.

سرمربی تیم کشتی آزاد بمه رازی خاطر نشان کرد: هدف همه ما اعتلای نام ایران و کشتی در جهان است و نگاه مسئولان بیمه رازی هم به این موضوع کاملا حرفه‌ای و آینده‌نگرانه است و امیدواریم با حمایت‌های لازم این حضور تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خوب نگاه کن، اینجا ایران است، ما اجازه نفوذ نمی دهیم