سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت بیش از 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک ملی ایران


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مدت همچنین به 136 هزار و 233 نفر از جوانان کشور، چهار هزار و 100 میلیارد و 878 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تأمین جهیزیه اعطا شد.
این بانک در بخش رفع احتیاجات ضروری هموطنان بیش از 940 میلیارد ریال و در بخش تعمیر مسکن نیز حدود 43 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
بانک ملی ایران در این مدت، همچنین بیش از 2 میلیارد ریال به خانواده معظم شهدا و جانبازان و بیش از 14 میلیارد ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
در مدت یادشده بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی و 13 میلیارد ریال تسهیلات کمک هزینه درمان بیماری توسط بانک ملی ایران به متقاضیان پرداخت شد.
پرداخت مبلغ 2 هزار و 438 میلیارد و 205 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، مبلغ یک هزار و 347 میلیارد و 897 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و 89 میلیارد و 525 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی از دیگر فعالیت های بانک ملی ایران در این مدت بوده است.
اقتصام(1) 9141 ** 2023

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
از ابتدای امسال بیش از 452 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه