فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزیدگان دهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی مشخص شدند


مصطفی زیبایی‌نژاد دبیر برگزاری سوگواره نواها و اشعار آئینی هیأت رزمندگان اسلام با اعلام این خبر گفت: مرحله نخست سوگواره در بخش شعر و سبک بیش از 3000 اثر و در بخش مداحی و دعاخوانی حدود 500 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.

وی افزود: داوری نهایی سوگواره در 2 بخش شعر و سبک به پایان رسیده است و برگزیدگان آن در سایت هیأت رزمندگان اسلام  اعلام شده و در رشته مداحی و دعاخوانی داوری مرحله اول (غیر حضوری) به پایان رسیده است و برگزیدگان برای مرحله دوم به تهران دعوت شده‌اند، این مرحله نیز صبح روز جمعه 29 آبان ماه در پنج مقطع سنی در دو رشته از صبح تا ظهر در حسینیه شهدای بسیج برگزار می‌شود.

زیبایی‌نژاد درباره برنامه اختتامیه بیان داشت: بعد از مشخص شدن برگزیدگان نهایی دو بخش مداحی و دعاخوانی آیین اختتامیه این سوگواره با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حضور مسئولان کشوری، مداحان و شاعران آیینی پیشکسوت و جوان روز جمعه بیست و نهم آبان ماه از ساعت 18 در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر سخنرانی، شاهد اجرای برخی از برگزیدگان سوگواره و برخی میهمانان ویژه از جمله مرتضی امیری اسفندقه، سعید حدادیان و تعدادی از مداحان و شاعران پیشکوت خواهیم بود.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
فراخوان نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی