سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توشیبا به شکل مستقل تولید کامپیوترهای شخصی را ادامه می دهد


توشیبا به شکل مستقل تولید کامپیوترهای شخصی را ادامه می دهد

در انتهای سال میلادی گذشته خبر رسید که شرکت توشیبا با زیان ۴.۵ میلیارد دلاری رو به رو بوده و تصمیم دارد ۷۸۰۰ کارمند خود را نیز اخراج کند.

همین موضوع باعث شد بسیاری تصور کنند که این شرکت تصمیم دارد تولید کامپیوترهای شخصی خود را پایان داده و بر تجارت های پر سود تر تمرکز نماید. امروز ولی توشیبا به شکل رسمی اعلام کرد که این موضوع صحت نداشته و تصمیم ندارد تولید کامپیوترهای شخصی را متوقف کند. این شرکت ژاپنی همچنین گفته که کارخانه واقع شده در شهر «هانگزو» رو نیز به فروش نمی رساند.

خبر قطع تولید کامپیوترهای شخصی و فروش کارخانه یاد شده از سوی یک روزنامه ژاپنی به نام «Sankei» منتشر شده بود. این نشریه اعلام کرده بود که توشیبا، فوجیتسو و VAIO با هم صحبت هایی داشته اند تا بخش تولید کامپیوتر شخصی را با هم ادغام کنند اما اکنون خبر می رسد که توشیبا تصمیم دارد به شکل مستقل به تولید کامپیوترهای شخصی ادامه داده و در بازار حضور داشته باشد. همانطور که گفتیم شرکت مورد بحث همچینن اعلام نموده که تصمیم ندارد کارخانه خود در شهر هانگزو از کشور چین را نیز به فروش برساند.

جدیدترین محصول ارائه شده از سوی توشیبا، «dynaPad» نام دارد که یک تبلت هیبریدی مجهز به ویندوز ۱۰ است. این محصول ۵۶۹ دلاری از نمایشگری ۱۲ اینچ بهره مند بوده و به پردازنده اینتل اتم x5 Z8300 و رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز شده است. توشیبا جدا از این تبلت هیبریدی، اکنون چند نوت بوک از خانواده Satellite را نیز به فروش می رساند.

منبع: Reuters

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیتوشیبافوجیتسوکارخانه توشیبالپ تاپ توشیبانوت بوک توشیباوایو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
یکی از اولین کامپیوترهای شخصی جهان در معرض فروش