نازنین بیاتی بازیگر «مادری» شد


نازنین بیاتی بازیگر فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی و تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی شد.

به گزارش ایسنا، این بازیگر جوان در روزهای گذشته با این پروژه سینمایی قرارداد امضا کرده و قرار است نقش «لیلا» را ایفا کند.

«مادری» اولین فیلم سینمایی رقیه توکلی در مقام کارگردان است که چندی قبل پروانه ساخت آن توسط سازمان سینمایی صادر شد. وی ساخت بیش از 30 فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود دارد که گفته می‌شود برای آن‌ها جوایز معتبر و متعدد داخلی و خارجی دریافت کرده است.

این فیلم که قرار است در نیمه اول دی‌ماه در شهر یزد جلوی دوربین برود به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی ساخته خواهد شد.

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند با این تفاوت که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است. آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه‌شان قرار می‌گیرد ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه... .

عوامل تولید «مادری» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رقیه توکلی، تهیه‌کننده: سیاوش حقیقی، سرمایه‌گذاران: حمیدرضا صالحیه یزدی و سیاوش حقیقی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، مدیر تولید: سیدحسین هادیان‌فر، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سیدروزبه سجادی‌حسینی، صدابردار: طاهر پیشوایی، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح صحنه: محمود کشفی‌پور، عکاس: محمدهادی آخوندی، دستیار برنامه‌ریزی: مینا سنگ‌سفیدی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا هاشمی، دستیار فیلمبردار: مصطفی بافرونی، مدیر تدارکات: حسن محمدی آرش و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اجرای "در فکرتو بودم"در حضور جواد عزتی،نازنین بیاتی و .