سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ آرماتوربند جوان در مشهد زیرخروارها خاک جان سپرد


خراسان/ 25 تن از آتش نشانان مشهدی پس از 7 ساعت تلاش،جسم بی جان آرماتور بند 23 ساله که صبح روز گذشته هنگام کار زیر خرواری خاک گرفتار شده بود را خارج کردند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: حادثه ریزش دیواره مجاور چاهک بر روی کارگر آرماتور بند در یک پروژه ساختمانی ساعت 10به سامانه 125 گزارش شد و بلافاصله گروه نجات ایستگاه های 32، 3 و2 این سازمان به خیابان آخوند خراسانی اعزام شدند.

آتشپاد سوم " مهدی رضایی" گفت: در جریان این حادثه کارگری که در عمق 6 متری چاهک مشغول کار بود بر اثر ریزش قسمتی از دیواره محل گودبرداری مجاور چاهک گرفتار شد.

امدادگران آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه به سرعت عملیات ایمن سازی را آغاز کردند و پس از راه اندازی کارگاه، آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و بکارگیری تجهیزات ویژه عملیات خاک برداری را ادامه دادند. وی با بیان اینکه در اواسط عملیات ،امدادگران مجبور شدند به منظور جلوگیری از ریزش مجدد خاک الوار هایی را بر روی دهانه چاهک کار بگذارند، اظهار کرد: سرانجام آتش نشانان 3ایستگاه که از ابتدا عملیات خودرا شروع کرده وآتش‌نشانان 2 ایستگاه دیگر که بعد به کمک آنان آمده بودند پس از 7ساعت عملیات نفس گیر جسد کارگر جوانی را از زیر آوار خارج کردند که متاهل ودارای 2 فرزند بود.

رضایی بابیان اینکه گود برداری دهانه چاهک به صورت اصولی انجام نشده بود، افزود:علت اصلی ریزش آوار در دست بررسی است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چرا حضرت رقیه(س) در خرابه شام جان سپرد؟