علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سرود پیروزی را با هفت زبان در بیت المقدس می خوانیم


به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی سه شنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آوازهای انقلابی« ترنم بیداری» تاکید کرد: سرود فتح در کنار قدس می خوانیم و به زودی سرود پیروزی را با ۷ زبان دنیا در بیت المقدس خواهیم خواند.

وی ادامه داد: هنر اصیل را نباید فراموش کرد زیرا این هنر برای قوت بخشیدن به قلب رزمندگانی است که با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: این هنر، جوانانی را تربیت می کند که در خلیج فارس با قایق های کوچک خود به قلب ناوهای آمریکایی می زنند و این هنر انسان را می سازد.

سردار نقدی تصریح کرد: نباید گذاشت که هنر، اوج زیبایی و لطافت طبیعی انسان توسط جانیان و آدمکشان به راه های دیگر برود و ما باید قدرشناس این هنر اصیل انقلابی باشیم.

وی با بیان اینکه شهادت نتیجه این هنر است، یادآور شد: امروز در کوچه و خیابانهای شیراز عطرعشق و محبت وجود دارد زیرا چند روز پیش در این شهر اقیانوس اشک، حماسه و عشق به راه بوده و مردم در استقبال شهدا سنگ تمام گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: این همه احساس تقدیم به شیرمردانی است که هنر را به اوج کمال رساندند و نتیجه این هنر نیز شهادت است.

سردار نقدی ادامه داد: همه اغشار و گرایشهای جامعه در این مراسم حضور پیدا کردند که با هیچ زور و پولی نمی شود این مهم را انجام داد و تنها عشق بود که توانست چنین حماسه ای را درست کند.

وی یادآور شد: این عشق بود که با وجود دشمنی های مختلف نشان داد که مردم ایران همچنان مانند همیشه در مدار فطرت و حقیقت می چرخند و این مهم، قدرت های شیطانی را به وحشت انداخته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: زمانیکه اینگونه افکار و عشق در ذهن یک شاعر و موسیقی دان وجود داشته باشد به طور حتم هنر او لرزه بر کاج استکبار می اندازد و این هنر قدرت بخش جوانان می شود.


ویدیو مرتبط :
مستند عملیات بیت المقدس( سازمان رزم عملیات بیت المقدس)