ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دباغیان: می‌خواهند «کاسه و کوزه‌ها» را سر سرپرست فدراسیون بشکنند


غلامرضا دباغیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی کاراته پیش از برگزاری مجمع فدراسیون عنوان کرد: اینکه پیش از انتخابات فدراسیون کادر فنی را مشخص کنیم شبیه این است که یک ساختمان را برعکس یعنی از از بالا به پایین بسازیم. به هیچ وجه نمی‌توانم این مدل را تایید کنم و احساسم این است که برخی با مشاوره‌های اشتباه و غلط به سرپرست فدراسیون به دنبال این هستند که بعدا کاسه‌ و کوزه‌ها را بر سر او بشکنند. می خواهند بعدا بگویند نتایج و اتفاقات حاصل کار سرپرست فدراسیون است.

وی ادامه داد: در اینکه سرپرست فدراسیون به دنبال خدمت به این رشته است شکی نیست اما باید به این موضوع توجه کرد که هر رئیسی که انتخاب شود مسلما از کادر فنی‌ای استفاده می‌کند که به آن اعتقاد دارد. خب در صورتی که کادر فنی تیم‌های ملی مشخص شود و بعد از انتخابات رئیس جدید دست به تغییرات بزند، قطعا حواشی جدید خواهیم داشت و این امر به سود کاراته نیست. ما سال گذشته چنین تجربه‌ای را داشتیم و درست نیست که باز هم دست به این اشتباه بزنیم.

سرمربی پیشین تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که‌ آیا برای حضور در جلسه کمیته فنی که فردا در فدراسیون کاراته برگزار می‌‌شود دعوت شده است یا نه نیز گفت: اطلاعی از این جلسه ندارم و اصلا دعوت نشده‌ام. واقعا نمی‌دانم داستان احسانی چیست. من از ابتدای تشکیل کمیته فنی در این کمیته حضور داشتم و مدارک این موضوع نیز موجود است اما به هر صورت صلاح دیدند که ما نباشیم و مشکلی هم نیست.

وی اظهار داشت: اما در کل سوال من این است که تا کنون چند جلسه کمیته فنی برگزار شده و خروجی این جلسات واقعا چه بوده است؟! برگزاری این جلسات چه فایده‌ای دارد وقتی اعضا نمی‌توانند به خط دوم دستور جلسه یا موضوع جلسه برسند؟ در این جلسات به هر کدام از اعضا 5 دقیقه وقت داده می‌شود تا نظرات‌شان بگویند و در این 5 دقیقه احسانی که دبیر کمیته فنی است 15 دقیقه حرف می‌زند و اجازه بیان نظرات را نمی‌دهد.

دباغیان گفت: بهتر است به جای برگزاری انتخابی‌های تیم ملی یا انتخاب کادر فنی تمام عزم فدراسیون و مسئولان برای برگزاری مجمع و انتخاب رئیس فدراسیون جزم شود. در مورد کمیته فنی هم باید به این نکته اشاره کنم که احترام پیشکسوتان و بزرگان بر همه واجب است اما به نظر کمیته فنی باید از اعضایی تشکیل شود که به روز مشغول تدریس حرفه‌ای کاراته هستند. کاراته ایران کاراته 5 سال یا حتی 2 سال پیش نیست. ما 2 سال پیش حرکات و فنون را تمرین می‌دادیم که امسال نمی دیدم زیرا خیلی مسائل از جمله تغییرات دواری و از این قبیل موضوعات در میان است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بشکن سر من کاسه ها و کوزه هارا