فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جانباز قطع نخاع دفاع مقدس به کاروان شهدا پیوست


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جانباز 70 درصد قطع نخاع دفاع مقدس «جعفر الله وردی‌زاده» پس از 34 سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی صبح  امروز دوم دی‌ماه به کاروان شهدا پیوست.

شهید جعفر الله وردی زاده صبح امروز ساعت 5 در بیمارستان خاتم‌الانبیاء به شهادت رسید. روز شنبه 28 آذرماه یک عمل جراحی قلب باز بر روی این جانباز انجام شده بود که پس از آن در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد تا اینکه با گذشت چند روز در همین بیمارستان به شهادت رسید.

شهید «جعفر الله وردی زاده» سال 60 به درجه جانبازی نائل شد، وی از پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و از هیئت امنای مسجد قمر بنی‌هاشم تهرانپارس بود.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار صبح فردا پنجشنبه سوم دی ماه ساعت 9 صبح با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران از شهرک شاهد تهرانپارس واقع در فلکه دوم تهرانپارس خیابان شهید ناهیدی، بلوار شاهد، خیابان معینی‌نژاد به سمت گلزار شهدا تشییع شده و در قطعه 29 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
2 دقیقه از زندگی یک جانباز قطع نخاع