ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیربرنامه‌های خوآنده راموس در لندن


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از آس، خینس کارواخال، مدیربرنامه‌های خوآنده راموس، سرمربی اسپانیایی رئال مادرید در فصل 08-2009 به لندن سفر کرده است تا مذاکرات خود را با سران باشگاه چلسی آغاز کند.

ژوزه مورینیو روز پنجشنبه هفته جاری سرانجام پس از چندین هفته گمانه‌زنی درباره برکناری‌اش، اخراج شد و حالا رسانه‌ها شروع به معرفی گزینه‌های احتمالی جانشینی آقای خاص کرده‌اند. پیش از این گفته شده بود که خوآنده راموس در صورت برکناری آقای خاص به عنوان سرمربی موقت چلسی تا پایان فصل هدایت آبی‌پوشان لندن را برعهده خواهد گرفت. اکنون با قطعی شدن اخراج مورینیو، آس نوشته است که مدیربرنامه‌های سرمربی پیشین سویا به لندن رفته است.

انتشار این خبر در شرایطی است که از گاس هیدینک - سرمربی پیشین تیم ملی هلند که از زمان برکناری‌اش از این تیم در ماه ژوئن بیکار بوده است - به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی مورینیو یاد می‌شود. هیدینک در نیمه دوم فصل 09-2008 بعد از برکناری لوئیز فلیپه اسکولاری به طور موقت و تا پایان فصل هدایت آبی‌پوشان لندن را برعهده گرفت و به خاطر نتایج خوبی که با این تیم گرفت، به شخصیتی محبوب برای هواداران و مالک باشگاه چلسی، رومن آبراموویچ تبدیل شد.

آس علاوه بر گمانه‌زنی درباره جانشینان کوتاه مدت مورینیو تا پایان فصل، از دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید به عنوان گزینه اول آبراموویچ برای هدایت چلسی در بلند مدت نام برده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مادر سرجیو راموس : راموس در رئال مادرید میماند .