سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک مجرم اقتصادی از امارات به ایران بازگردانده شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری امور بین‌الملل قوه‌قضاییه، این متهم که به اتهام اختلاس از حسابهای شرکتهای دولتی به دستور مراجع قضائی استان آذربایجان شرقی (تبریز) ، دارای اعلان قرمز بین المللی بود روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه 1394 با همکاری مقامات دولت امارات عربی متحده از مرز فرودگاه بین المللی امام خمینی به کشور بازگردانده شد.

مقامات اماراتی در سال 1392 با استرداد وی به ایران موافقت کرده بودند اما به دلیل محکومیت دیگری که در آن کشور داشت استرداد وی به تعویق افتاد.

متهم که ابتدا به جمهوری نخجوان و از آنجا به کشور امارات گریخته بود بلافاصله پس از استرداد در اختیار دادسرای تبریز قرار گرفت.

همکاری نزدیک اینترپل تهران و ابوظبی سبب شد که از ابتدای سال جاری تا کنون چهار مجرم مهم اقتصادی به کشورمان مسترد شوند. همکاری های قضائی دو کشور پس از امضای سه سند همکاری دو جانبه که در سال 1388 امضا شد بهبود یافته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه بازیکنان تیم ملی ایران بعد از بازی ایران -امارات