فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دبیران علمی چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره منصوب شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری، طی احکام جداگانه‌‌ای مجید سعدآبادی و سارا عرفانی را به عنوان دبیران علمی بخش «شعر» و «داستان» در چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره منصوب کرد.

در بخشی از احکام آمده است: «جشنواره شعر و داستان جوان سوره که با هدف ایجاد زمینه شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای جوان اکنون به منزل چهاردهم رسیده است و می‌تواند فرصتی شایسته برای تبادل اندیشه و تجربه باشد. به این ترتیب تمهید فضای هم افزایی ادبی از رهگذر کمرنگ و محدود ساختن بعد رقابتی آن و تقویت فضای هم دلی و تبادل تجربه و دانش یکی از ضروریت‌های اجرای این جشنواره خواهد بود.»

در این دوره جشنواره، توجه و تأکید بر همدلی و تبادل تجربه و دانش از نکات بارز و قابل توجه است. نوع انتخاب دبیران جشنواره که هر دو از استعدادهای جوان در حوزه شعر و داستان هستند نیز نشان از چنین رویکردی دارد و ‌می‌توان فضایی متفاوت از  دوره‌های پیشین برای این دوره جشنواره پیش‌بینی کرد.

چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به همت حوزه هنری در اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و آگاهی از شرایط این جشنواره به سامانه www.artfest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره