فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



وقفنامه موقوفات تکیه پهنه شهرستان سمنان رونمایی شد


حجت الاسلام و المسلمین روح الله سلیمانی فرد روز جمعه گفت: در همایش نکوداشت عالم واقف حاج ملا علی حکیم الهی سمنانی، از این وقفنامه رونمایی شد.
وی تصریح کرد: موقوفات تکیه پهنه شهرستان سمنان از جمله موقوفات منتسب به عالم واقف حاج ملا علی حکیم الهی سمنانی است که توسط فرزند وی حجت الاسلام و المسلمین حاج عبدالعلی الهی وقف شده است.
وی با اشاره به اینکه موقوفات در استان سمنان در مقاطع مختلف و بر اساس نیاز های روز ایجاد شده ادامه داد: نیات موقوفات حجت الاسلام و المسلمین حاج عدالعلی الهی در جهت اقامه عزاداری سید الشهداست.
سلیمانی فرد یکی از اولویت های کاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان را اجرای امینانه نیات واقفین عنوان کرد و افزود: درآمد حاصل از این موقوفات هر ساله با اجرای برنامه بصیرت عاشورایی در مکان و زمانی که واقف خیراندیش در وقفنامه ذکر کرده هزینه می شود.
همایش نکوداشت عالم واقف حاج ملا علی حکیم الهی سمنانی با اجرای برنامه هایی مانند حضور بر سر مزار این عالم واقف و عطر افشانی مرقد این عالم فرزانه، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ... در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان همراه بود.
بیش از پنج هزار موقوفه در استان سمنان وجود دارد.
6103/6026

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آستانه مبارکه تکیه پهنه کلای ساری (جمکران دوم ایران)