ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلوپ: باد بزرگترین دشمن فوتبال است


به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از برتری یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل سوانزی در هفته چهاردهم لیگ برتر که باعث شد لیورپول تا رده ششم خود را بالا بکشد و فاصله‌اش با صدر جدول را به 6 امتیاز کاهش بدهد، با اشاره به وزش باد 50 مایلی در ورزشگاه آنفیلد به هنگام برگزاری این دیدار اظهار داشت: بادی که در ورزشگاه وزید، دیوانه‌‌کننده بود، چون اوضاع را تا زمانی که ادامه داشت، تغییر داد. بازی در این شرایط برای دو تیم خیلی دشوار بود. در چنین شرایطی نباید دست از تلاش کشید و بگویید که فوتبال باید اینطور باشد. باد بزرگترین دشمن فوتبال است ولی ما کار خود را انجام دادیم. پاس دادن در این شرایط هم برای بازیکنان آسان نبود.

وی عنوان کرد: شاید این بهترین عملکرد ما نبود ولی این بهترین عملکرد ما در وزش بادی به این شدیدی بود. ما در بخش‌هایی از این بازی خوب بودیم. مقابل حریفی که خیلی خوب سازمان یافته بود، بازی کردیم. به نظرم این بهترین بازی ما به لحاظ سازمان دفاعی بود. یک گل زدیم و در دفاع هم عالی بودیم، به‌طوری که سیمون مینیوله خیلی در این بازی پرکار نبود. این پیروزی امتیاز بزرگی برای همه تیم بود. لیورپول شایسته این برد بود. در حال حاضر باید با این شرایط واقعاً دشوار بجنگیم و بازیکنان‌مان در این دیدار این کار را کردند، بنابراین باید به آنها افتخار کنیم.

سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید در پایان گفت: صعود به رده ششم جدول و کم کردن فاصله‌مان با منچسترسیتی صدرنشین به 6 امتیاز که هفته گذشته شکست‌شان دادیم، خبر خوبی برای خانواده بزرگ لیورپول است. دو بازیکن مهم ما یعنی دنیل استوریج و جردن هندرسون به میادین مسابقه بازگشتند و با توجه به این شرایط و اینکه مدت نسبتاً زیادی دور از شرایط بازی بودند، عالی کار کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بزرگترین دشمن انسان