سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتش و کمیته های مردمی یمن یک محموله بزرگ اسلحه را در استان لحج منهدم کردند


ارتش و کمیته های مردمی یمن یک محموله بزرگ اسلحه را در استان لحج منهدم کردندایرنا/ یک منبع نظامی یمنی گفت :ارتش وکمیته های مردمی یمن صبح امروز شنبه یک محموله بزرگ اسلحه مزدوران عربستانی - آمریکایی را در منطقه کرش استان لحج واقع در جنوب یمن منهدم کردند.

به گزارش شبکه خبری المسیره این منبع نظامی افزود:عملیات انهدام محموله بزرگ اسلحه پس از عملیات رصد وکنترل آن سپس به آتش کشیدن مهمات واسلحه ها صورت گرفت.
قرار بود مزدوران عربستانی خائن به یمن طرفدار عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی با این محموله سلاح به ارتش وکمیته های مردمی در حال دفاع از کشور در مناطق مرزی حمله کنند که خوشبختانه قبل از هر اقدامی ناکام ماندند.
ارتش وکمیته های مردمی یمن همچنین پیروزی های مداومی در جبه کرش این استان به دست آورده ومزدوران عربستانی آمریکایی علی رغم حمایت های هوایی عربستان قبل از هر اقدامی به اسارت نیروهای ارتش یمن در آمدند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
لحظه انهدام کشتی جنگی اماراتی در آب‌های یمن توسط نیروی دریایی ارتش و کمیته‌های مردمی