سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داستان فرار تروریست داعشی با 25 هزار دلار


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه فایننشال تایمز داستان یک تروریست داعشی را که به همراه 25 هزار دلار از مناطق تحت تصرف این گروه در دیرالزور سوریه به ترکیه فرار کرد منتشر کرد تا گوشه ای دیگر از مظاهر فساد در این گروه تروریستی نشان داده شود.

از کدام خلافت سخن می‌گویید؟

بر اساس این گزارش، یکی از مسئولان گروه تروریستی داعش به نام «ابوفاطه تونسی» ملقب به امیر  بعد از اینکه 25 هزار دلار از خزانه موسوم به زکات این گروه در دیرالزور واقع در شمال شرق سوریه به سرقت برد در صفحه خود بر روی توئیتر چنین نوشت: ای احمقها از کدام خلافت سخن می گویید؟

این تروریست داعشی بعد از به سرقت بردن این مقدار پول موفق شد خود را به مرزهای ترکیه برساند تا مشخص شود که پول تنها منطق هواداران این گروه تروریستی است که در راه رسیدن به آن فجیع ترین جنایات بشری را مرتکب می شوند.

دروغگویی و خیانت سرکردگان داعش

فایننشال تایمز همچنین چندین نمونه دیگر از مظاهر فساد در داخل گروه تروریستی داعش را ذکر کرد که از جمله آن درخواست سرکرده یک گروه مسلح وابسته به داعش برای پرداخت دستمزد 250 عنصر تحت فرمان او است در حالی که عناصر تحت فرماندهی او فقط 150 نفر بودند.

پرداخت رشوه برای فرار از مناطق تحت تصرف داعش

به نوشته این روزنامه برخی از ساکان برای فرار از مناطقی که داعش آن را تحت تصرف خود دارد مجبور به پرداخت رشوه به عناصر این گروه در مراکز ایست و بازرسی می شوند و این امر کنترل داعش بر مرزهای مناطق تحت تصرف خود را تضعیف کرده است.

فساد مالی یکی از انواع جنایاتی است که داعش در حق شهروندان سوری و عراقی انجام می دهد.

قاچاق اعضای انسان، به بردگی گرفتن زنان و فروش آنها، زنای با محارم و دیگر مسائل غیر اخلاقی از جمله صفات تروریستهای داعشی است که از طریق مبلغان وهابی تغذیه می شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شکا ر یک داعشی در حال فرار توسط توسط یک تروریست